چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴
 |  22/ شهریور/ 1396 - 1:36
  |   نظرات: بدون نظر
104 بازدید بازدید

آخرین وضعیت حکم متهمان دادگاه پرونده عاملان قتل بنیتا، در گفت و گوی ایرنا با قاضی محمدی


قاضی محمدی کشکولی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار قضایی ایرنا افزود: برای دو متهم ردیف اول و دم پرونده عاملان قتل بنیتا در مرحله دادسرا کیفر خواست صادر و برای رسیدگی به این شعبه یعنی شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شده بود که در دو جلسه دادگاه به اتهامات (م ش) و (م و) رسیدگی شد.
وی با بیان این که با توجه به این که دستگیر شدن متهم ردیف چهارم در روز گذشته اظهار کرد: از آنجا او در مرحله دادسرا رسیدگی سپس کیفر خواست صادر شود از این متهم به عنوان مطلع در جلسه امروز دعوت شده بود.
وی اضافه کرد: بعد از بررسی پرونده متهم ردیف چهارم در مرحله دادسرا دستور کیفر خواست، دادگاه به اتهامات وی رسیدگی خواهد کرد.
وی در باره متهم ردیف سوم کفت: پرونده متهم ردیف ۳ ( الف ح) در دادگاه کیفر دو استان تهران ( دادگاه انقلاب) و او هم به عنوان مطلع در این دو جلسه دادگاه حضور داشت.
رئیس دادگاه رسیدگی در پاسخ به این سئوال که آیا بحث تسبیب شراکت مطرح شده از سوی وکیل اولیای دم بنیتا در دادگاه مورد رسیدگی قرار می گیرد یا خیر افزود: اشتراک در سبب داشتن که توسط وکیل اولیای دم شاکی مطرح شده است موضوع جرم جدیدی است که این موضوع برای رسیدگی به دادسرا ارجاع داده می شود.
به گزارش ایرنا ، ٢٩تیر امسال خبر ربوده شدن دختربچه هشت ماهه‌ای در شبکه‌ های اجتماعی دست به دست شد تا اینکه پس از ٦ روز و با وجود همه تلاش‌ها، جسد این دختربچه در خودروی به سرقت رفته پدرش در پاکدشت ورامین کشف شد.
پلیس آگاهی تهران، ربایندگان خودرو و کودک هشت ماهه را دستگیر و با حضور متهمین در مقابل منزل این کودک، صحنه جرم با حضور مأموران پلیس آگاهی بازسازی شد.
عاملان قتل این کودک هشت ماهه بعدا مدعی شدند بعد از سرقت خودرو و گذاشتن آن در پاکدشت، موضوع را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دادند و اقدامی برای نجات جان کودک انجام نشد اما بلافاصله این ادعای کذب آنان نخست از سوی مأموران نیروی انتظامی و سپس از سرپرست دادسرای جنائی استان تهران رد شد.
اجتمام**۷۳۲۹**۳۳۷۷
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** ناشر: مریم برزآبادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 16462 بازدید

بازدید دیروز: 21790 بازدید

بازدید کل : 2161928 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر