جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
 |  29/ فروردین/ 1401 - 9:47
  |   نظرات: بدون نظر
370 بازدید بازدید

لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها


دادستان تهران در بازدید سرزده از دادسرای ناحیه ۵ تاکید کرد

لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه برنامه های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۵ بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، علی صالحی در جریان این بازدید باحضور در بخش های مختلف دادسرای ناحیه ۵ تهران، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در بخش‌های مختلف این دادسرا، ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، با هدف بهبود روند امور، توصیه ها و تذکرات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه ارائه نمود.

دادستان تهران در ادامه ضمن دیدار و گفت و گو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎های بایگانی تأکید کرد و دستور داد همکاران قضایی و اداری تمام تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی و تکریم مراجعان به کار گیرند.

این مقام ارشد قضایی پس از استماع گزارش مسئولان دادسرای ناحیه ۵ تهران نیز بر لزوم پاسخگویی مناسب به مردم و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و از مسئولین و کارکنان این دادسرا خواست با همان جدیتی به امور مردم رسیدگی کنند که کار اعضای خانواده خود را پیگیری می نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهتمام مسئولین دستگاه قضایی برای رفاه کارکنان نیز یادآور شد: ریاست محترم قوه قضاییه توجه خاصی به بحث معیشت قضات و کارمندان اداری دارند و به صورت مستمر پیگیر بهبود وضعیت رفاهی همکاران از طریق مجلس و دولت می باشند.

علی صالحی در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان دادسرای ناحیه ۵ نیز پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1022 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602410 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر