شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳
 |  15/ اسفند/ 1399 - 1:17
  |   نظرات: بدون نظر
117 بازدید بازدید

وصول ۳۴۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی  لرستان در سال جاری


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خبر داد:

وصول ۳۴۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی  لرستان در سال جاری

ایسنا/لرستان مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از وصول ۳۴۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی در سالجاری خبر داد.

علی اکبر باقری امروز ۱۵ اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام عرصه‌های لرستان  ۲۸۰۰هزار هکتار است که  ۲۲۰۰هزار هکتار آن معادل ۷۸درصد اراضی ملی را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: در ۱۱ ماه امسال  ۷۴۰هزار هکتار از این اراضی معادل۴۲ درصد درنقشه کاداستر تثبیت شده است.

وی بیان کرد: در این مدت ۸۰۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان و ۲۰ هزار هکتار اراضی دولتی سایر دستگاهها نیز تثبیت شده‌اند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان در ادامه با اشاره به میزان اسناد مربوط به ازدواج و طلاق در استان گفت: با وجود  ۱۰۳ دفاتر ازدواج و طلاق   که همگی به صورت برخط متصل به برنامه های ثبت هستند در مدت ۱۱ ماهه امسال ۱۳ هزار و ۷۷۷  واقعه ازدواج و۳۷۴۷ واقعه طلاق ثبت شده که براین اساس نسبت طلاق به کل ازدواج‌های ثبت شده در استان لرستان ۲۷.۲ درصد بوده است.

باقری از وصول  ۳۴۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی در سالجاری خبر داد و گفت: این میزان وصولی رشد ۲۶۶ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

وی  با اشاره به اهمیت  اجرای اسناد رسمی در ثبت استان عنوان کرد: تعداد پرونده‌های تشکیلی اجرای اسناد رسمی استان در این مدت  ۵۶۸۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سالگذشته ۳۳ درصد رشد را نسان می‌دهد و لرستان در این باره حائز  رتبه سوم کشور است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از مختومه شدن ۷۶۲۲ فقره پرونده  مذکور در استان خبر داد و گفت: این رقم  نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸۵درصد رشدرا نشان می‌دهد و حائز رتبه دوم کشور هستیم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1305 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1615058 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر