جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰
 |  28/ دی/ 1399 - 3:02
  |   نظرات: بدون نظر
148 بازدید بازدید

حضور رئیس سازمان زندان‌ها در منزل کارمند و زندانی و دیدار با خانواده‌های آنها


در شب شهادت حضرت فاطمه(س) انجام شد

حضور رئیس سازمان زندان‌ها در منزل کارمند و زندانی و دیدار با خانواده‌های آنها

رئیس سازمان زندان ها در شب شهادت حضرت فاطمه (س) در خانه یکی از همکاران و همچنین یکی از زندانیان حضور یافت و با خانواده آنها دیدار کرد.

به گزارش ایسنا،  محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها که برای بازدید از زندان های خراسان رضوی و شمالی در شهر مشهد مقدس حضور داشت، در آخرین برنامه این سفر در منزل یکی از همکاران متوفی و همچنین یکی از زندانیان حافظ قرآن حضور یافت و با خانواده آنان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان زندان ها در منزل مرحوم اکبری یکی از همکارانش، ضمن برشمردن ویژگی های بارز اخلاقی وی، خدمت در زندان را دستگیری از انسان های آسیب دیده عنوان کرد و به فرزندان وی توصیه کرد مهمترین کار شما برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره پدر ادامه تحصیل و الگو قراردادن پدر به عنوان یک انسان درستکار و با اخلاق حسنه خواهد بود.

رئیس سازمان زندان ها همچنین با حضور در منزل یکی از زندانیان که در زندان، حفظ قرآن کریم را آغاز کرده است با خانواده وی دیدار و از وضعیت آنان اطلاع یافت.

حاج محمدی در این دیدار خطاب به فرزندان زندانی گفت: آینده هر فرد در دست خود اوست و شما می توانید با توجه جدی به تحصیل و استقامت در برابر مشکلات، این روزهای سخت را جبران کنید.

رئیس سازمان زندان ها در حین گفتگو با پسر نوجوان این زندانی و با اشاره به عکس سردار سلیمانی که توسط فرزند این مددجو بر دیوار نصب شده بود، از او پرسید: علت علاقه ات به سردار چیست؟ که این پسر نوجوان در پاسخ، استقامت آن شهید در مسیر حق را به عنوان ویژگی بارز وی عنوان کرد.

حاج محمدی اظهار داشت: خیلی از انسان ها بودند که در زندگی دچار مشکلات بودند اما با تصمیم و اراده درست توانستند ضمن غلبه بر مشکلات آینده خوبی برای خود رقم بزنند.

در این دیدار به دستور رئیس سازمان زندان ها امکان تماس تصویری زندانی با خانواده اش فراهم شد و آنان به صورت تصویری با پدر دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، این زندانی در مدت حضور در زندان شروع به یادگیری و حفظ قرآن کرده است و هم اکنون حافظ ۵ جزء قرآن کریم است.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 325 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1612790 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر