پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳
 |  27/ دی/ 1399 - 5:51
  |   نظرات: بدون نظر
150 بازدید بازدید

دشمن بر موضوع زندان تمرکز کرده است/آزادی ۱۶ زندانی در خراسان رضوی در طرح نذر هشتم


رئیس سازمان زندان‌های کشور:

دشمن بر موضوع زندان تمرکز کرده است/آزادی ۱۶ زندانی در خراسان رضوی در طرح نذر هشتم

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: دشمن بر روی موضوع زندان تمرکز کرده است تا بدین وسیله باورهای مردم را نسبت به انقلاب خدشه‌دار کند.

محمدمهدی حاج‌محمدی در نشست مشترک سازمان زندان‌های کشور با گروه‌های جهادی و مردمی مشهد اظهار کرد: وجه مشترک سازمان زندان‌ها و سازمان‌های مردمی و جهادی دغدغه دستگیری افرادی است که به خطا رفته و یا در معرض آسیب هستند.

وی با اشاره به این سوال که آیا زندان می‌تواند محیط مناسبی برای اجرای برنامه‌های سازمان‌های مردمی و جهادی باشد و آیا زندان و زندانی‌ها ارزش وقت‌گذاری را دارند؟، افزود: در این رابطه به سخن شهید همت اشاره می‌کنم که می‌گویند ما در قبال تمام کسانی که راه را کج می‌روند مسئول هستیم. از آنجایی که نماد یک زندانبان نمونه و الگو شهید لارجوردی بودند و این چهره مغفول مانده است ، قرارگاه شهید لاجوردی با محوریت زندان‌ها و خانواده‌های زندانیان آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس سازمان زندان‌های کشور خطاب به گروه‌های مردمی و جهادی عنوان کرد: شما در هر موقعیتی که کار می‌کنید باید دغدغه و ماموریت شما کمک به افراد آسیب‌دیده و یا کسانی که فکر می‌کنید در معرض آسیب و لغزش هستند، باشد. باید تلاش کنید تا این افراد حفظ شوند و برای انقلاب عناصر مفید و موثری باشند.

وی ادامه داد: در زندان‌ها هر دو گروه آسیب‌پذیر و در معرض آسیب حضور دارند. موضوع مهم این است که دشمن بر روی موضوع زندان تمرکز کرده است تا بدین وسیله باورهای مردم را نسبت به انقلاب خدشه‌دار کند.

زندانیان باید الگو شوند

حاج محمدی خاطرنشان کرد: باید در زندان این فرصت برای زندانیان به وجود آید که تغییر پیدا کرده و حتی برای دوستانشان الگو شوند. در حال حاضر در زندان افرادی را داریم که باید با برنامه صحیح احیا شوند. صرف محبوس شدن زندانی ممکن است گاهی زندانی را حرفه‌ای‌تر و مصمم‌تر از گذشته کند. این آسیب ممکن است به خانواده او سرایت کرده و آنها را نیز مجرم کند. از این رو گروه‌های جهادی و مردمی می‌توانند به این افراد و خانواده‌های آنها کمک کنند.

آزادی ۱۶ زندانی در خراسان رضوی در طرح نذر هشتم

وی با اشاره به اینکه در بعضی از استان‌ها اتفاقات خوب رخ داده است، بیان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی در بعضی زندان‌ها اتفاقات خوبی را برای زندانی‌ها رقم زده است. اتفاق خوبی که در مشهد افتاده است که در طرح نذر هشتم که از دو ماه پیش آغاز شده، هر ماه با همکاری خیرین و گروه‌های مردمی هشت زندانی آزاد می‌شوند و تا امروز ۱۶ زندانی در خراسان رضوی آزاد شده‌اند. امیدواریم این اتفاق خوب در سراسر کشور با کمک گروه‌های جهادی و مردمی توسعه پیدا کند.

انتهای پیام 



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1078 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601118 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر