پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱
 |  12/ آذر/ 1399 - 3:32
  |   نظرات: بدون نظر
93 بازدید بازدید

بهره برداری سامانه جامع مجازی جلسات هیات عمومی دیوان عدالت اداری


بهره برداری سامانه جامع مجازی جلسات هیات عمومی دیوان عدالت اداری

طبق اعلام مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دیوان عدالت اداری، جلسات هیات عمومی این مرجع تا عادی شدن شرایط کشور به صورت مجازی برگزار می گردد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری، حسین خلج مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دیوان عدالت اداری گفت: بنا بر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از اول آذرماه، استان‌های قرمز از جمله تهران با محدودیت‌های شدید روبه رو شده است تا زنجیره انتقال سریع کرونا قطع شود. با توجه به این تصمیم دیوان عدالت اداری نیز تا زمان عادی شدن وضعیت قرمز، جلسات هیات عمومی را به صورت مجازی برگزار می کند تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا عمل شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دیوان عدالت اداری کارکرد آسان و کیفیت بالا در ارائه را از ویژگی های این سیستم مجازی دانست و افزود: با تلاش های شبانه روزی این اداره کل و بهره­گیری از ظرفیت های فناورانه جلسات هیات عمومی با ظرفیت حضور ۱۲۱ نفر از قضات محترم با امکان ارتباط تصویری، استماع نظرات موافق و مخالف، نوبت دهی، رای گیری و … با مدیریت متمرکز و هوشمند برگزار گردید.

خلج در پایان گفت: این سامانه با موفقیت به بهره برداری رسیده است و می­ توان از آن به عنوان الگویی جهت برگزاری جلسات مشابه در سایر نهادها و سازمان­ها استفاده نمود.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 522 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600562 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر