پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵
 |  3/ آبان/ 1399 - 12:37
  |   نظرات: بدون نظر
101 بازدید بازدید

جایگاه زن در فرهنگ اسلامی، دغدغه‌ها را نسبت به زندانی بودن او مضاعف می‌کند


رئیس سازمان زندان ها:

جایگاه زن در فرهنگ اسلامی، دغدغه‌ها را نسبت به زندانی بودن او مضاعف می‌کند

رئیس سازمان زندان ها به اتفاق دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه به صورت سرزده از ندامتگاه زنان استان تهران بازدید نمودند.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان زندان ها در بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران گفت: از شهید لاجوردی آموخته ایم که زندانی تا قبل از ورود به زندان مجرم است ولی بعد از ورود به زندان، او را یک انسان محتاج، مستعد و مستحق اصلاح و کمک می پنداریم و مددجوی زن را بیش از دیگر مددجویان مستحق یاری، مهربانی و دستگیری می دانیم.

محمدمهدی حاج محمدی که به اتفاق دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از ندامتگاه زنان استان تهران بازدید می کرد گفت: کار زندانبانی به معنای حقیقی دشوار اما پرافتخار است و عشق و اعتقاد قلبی به هدایت و کمک به بندگان گرفتار، خطاکار و دربند از یک سو و تامین آرامش و آسودگی خاطر دیگر شهروندان از سوی دیگر، این دشواری را قابل تحمل می‌کند .

رئیس سازمان زندان ها در بازدید از بخش های مختلف این ندامتگاه در خصوص برخی گلایه های زندانیان خطاب به مدیر و کارکنان زندان گفت: از همین امروز برای رفع نواقص اقدام کنید چرا که به فرموده مقام معظم رهبری زندانی بجز رنج محدودیت و محصور بودن نباید متحمل رنج مضاعف دیگری بشود.

در این بازدید که به مدت ۷ ساعت به طول انجامید رئیس سازمان زندان ها از پیگیری ها و دغدغه های معاون بین الملل قوه قضائیه باقری کنی به موضوع زندان و زندانیان تشکر کرد و به همراه هیات همراه با تعداد زیادی از زندانیان به صورت حضوری گفت وگو و دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست های آنان صادر کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 633 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600673 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر