چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶
 |  1/ مهر/ 1399 - 1:31
  |   نظرات: بدون نظر
97 بازدید بازدید

بازدید سرزده رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحدهای ثبتی سمنان


بازدید سرزده رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحدهای ثبتی سمنان

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اداره ثبت اسناد و املاک ثبت اسناد و املاک و اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری سمنان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت از پیش اعلام نشده، به همراه معاونین و مدیران کل ستادی از اداره ثبت اسناد و املاک ثبت اسناد و املاک و اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری بازدید کرد.

خداییان در این بازدید که دقایقی از آن بصورت نامحسوس انجام شد، از بخش‌های مختلف این ادارات بازدید کرد و به استماع مشکلات و دغدغه‌های مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ابتدا برای ارزیابی وضع موجود به صورت نامحسوس و بدون همراه در صف مراجعین قرار گرفت و خواسته خود را مطرح کرد.

خدائیان پس از بازدید از بخش‌های مختلف این ادارات، در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان حضور یافت و به ارزیابی وضعیت موجود پرداخت.

در جریان حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و هیات همراه در استان سمنان، معاونین و مدیران کل این سازمان با حضور در شهرستانهای استان سمنان در جریان عملکرد ادارات ثبت اسناد قرار گرفتند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 88 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619492 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر