جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
 |  16/ مرداد/ 1399 - 6:53
  |   نظرات: بدون نظر
107 بازدید بازدید

توزیع ۵ میلیون غذای گرم از سوی ستاد اجرایی فرمان امام همزمان با عید غدیر


توزیع ۵ میلیون غذای گرم از سوی ستاد اجرایی فرمان امام همزمان با عید غدیر

ستاد اجرایی فرمان امام همزمان با عیدسعید غدیر اقدام به طبخ و توزیع ۵ میلیون غذای گرم، ۵۰۰ هزار دست لباس و ۵ هزار جهیزیه کامل در مناطق کم‌برخوردار کشور می‌کند.

به گزرش ایسنا، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: در راستای ادامه نهضت “همدلی و احسان” که از اولین روزهای شیوع کرونا توسط ستاد اجرایی با هدف کمک به آسیب‌دیدگان کرونا و مردم مناطق کم‌برخوردار آغاز شده، ستاد اجرایی فرمان امام نیز ضمن پیوستن به پویش “ایران همدل”، امسال در روز عید ولایت پررنگ‌تر از سال‌های قبل درمناطق محروم ارائه خدمت خواهد کرد.

وی افزود: طبخ و توزیع ۵ میلیون پرس غذای گرم توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری ۳۰۰۰ هیئت مذهبی در کشور، توزیع ۵ هزار جهیزیه کامل و توزیع ۵۰ هزار دست پوشاک در مناطق محروم کشور با همکاری نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی از جمله این برنامه‌ها در روز عید سعید غدیر است.

مخبر با بیان این مطلب که در ماههای اخیر ۷میلیون بسته معیشتی و بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور توزیع شده، افزود: از همان روزهای آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا، ستاد اجرایی با راه‌اندازی پویش ملی “همدلی و احسان” با تمام قدرت در کنار مردم به ویژه آسیب‌دیدگان کرونا ایستاد و ضمن حضور در بخش تأمین و تولید تجهیزات پزشکی و دارویی و اقلام بهداشتی و برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال برای آسیب‌دیدگان، درفواصل زمانی کوتاه، یک میلیون بسته معیشتی، ۴ میلیون بسته پروتئینی، حدود ۲ میلیون بسته بهداشتی و اقلام ضدکرونایی در مناطق قرمز و مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع کرده و یا درحال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۱ میلیون بسته نوشت افزار ایرانی و ۱۵ هزار تبلت بین دانش‌آموزان مناطق محروم سراسر کشور نیز از دیگر خدمات ستاد اجرایی است که ارسال و توزیع آن از دیروز آغاز شده است.

محمد مخبر افزود: در روزهای ابتدایی ماه محرم نیز یک میلیون بسته معیشتی دیگر نیز در کشور توزیع خواهیم کرد و این خدمات تا هرجا که لازم باشد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 335 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601723 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر