پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹
 |  14/ مرداد/ 1399 - 10:28
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

اعلام آمادگی معاونت نظارت و بازرسی دادگستری تهران برای دریافت گزارش عملکرد واحدهای قضایی


اعلام آمادگی معاونت نظارت و بازرسی دادگستری تهران برای دریافت گزارش عملکرد واحدهای قضایی

معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران از آمادگی این معاونت جهت وصول گزارشات در خصوص عملکرد مثبت و منفی کلیه واحدهای قضایی از طریق تلفن خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، علی اصغر حیدر نژاد معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران اظهار کرد: در چهار ماه نخست سال جاری ۱۴ مورد بازرسی دوره‌ای و بالغ بر ۱۰ مورد بازرسی‌های سرزده و بدون اطلاع قبلی از واحدهای قضایی به عمل آمده است.

وی افزود: این بازرسی‌ها به منظور بررسی وضعیت عملکرد قضایی و رفتاری قضات و دفاتر شعب مجتمع و واحدهای قضایی در سطح استان تهران صورت می‌پذیرد و افزون بر این تیم‌های بازرسی نامحسوس این معاونت به صورت مستمر در واحدهای قضائی حاضر و تحقیقات میدانی خود را انجام و ضمن انعکاس نتایج امر به رئیس کل دادگستری استان، مراتب در سوابق ثبت و ضبط می‌گردد.

معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران گفت: تعداد ۲۸۵ فقره عریضه و گزارشات مردمی واصله از سامانه ۱۲۹ مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه و ارجاعات رئیس کل دادگستری استان تهران و گزارشات مستقیم به این معاونت واصل و پاسخ داده شده و اقدامات قانونی بر روی آنان صورت گرفته و همچنین بالغ بر سیصد نفر از همکاران قضائی مورد ارزشیابی علمی، رفتاری و… قرار گرفته‌اند که پس از تکمیل فرم ارزشیابی مراتب به معاونت نظارت و ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات منعکس و ارسال گردیده است.

وی یادآور شد: طبق جدول و برنامه مدون این معاونت تا پایان سال جاری ۵۷ واحد قضائی در سطح استان مورد بازرسی دوره‌ای قرار خواهند گرفت و همچنین اقدامات و برنامه‌های بعدی نیز به قوت خود باقی می‌باشند.

حیدر نژاد خاطرنشان کرد: این معاونت آمادگی خود جهت وصول کلیه گزارشات در خصوص عملکرد مثبت و منفی از کلیه واحدهای قضائی از طریق شماره تلفن ۸۸۹۰۰۱۸۸ جهت تماس و پیگیری را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 653 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600693 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر