جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳
 |  19/ تیر/ 1399 - 1:06
  |   نظرات: بدون نظر
28 بازدید بازدید

رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس منصوب شد


رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه، رسول کریمی به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس منصوب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، در متن حکم آیت الله رییسی ابراز امیدواری شده است که رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان، حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه خود قرار دهد.

رییس قوه قضاییه برای کریمی در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم آرزوی موفقیت کرده است.

آیت الله رییسی همچنین در حکم جداگانه‌ای سید ابوالحسن هاشمی امامزاده، رییس پیشین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس را به عنوان عضو معاون دیوان عالی کشور منصوب و از زحمات وی در راستای اعتلای نقش سازمان قضایی نیروهای مسلح در حاکمیت عدالت در سطح جامعه و نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کرد.

در مراسمی که با حضور کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، کریمی رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گفت: به لحاظ اهمیت و حساسیت بالای ماموریتهای محوله به نیروهای مسلح و حفظ و صیانت از نظامیان که بزرگترین سرمایه کشور محسوب می شوند و در جهت جلوگیری از ایجاد خدشه بر حیثیت این نیروها تلاش خواهد شد که پیشگیری از وقوع جرم در اولویت کاری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با همکاری فرماندهان، مدیران و مسئولان نیروهای مسلح و هماهنگی واحدهای حفاظت اطلاعات، قضایی و بازرسی تدابیری اتخاذ خواهیم کرد که منجر به کاهش بیش از پیش وقوع جرم در یگان‌های نظامی و انتظامی استان فارس شود.

کریمی بر ضرورت حضور مستمر قضات در یگانها جهت آگاه‌سازی کارکنان نیروهای مسلح از جرایم و مجازات‌ها و عوارض و عواقب آنها تأکید کرد.

وی از حسن ظن رییس قوه قضاییه و مسئولین سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تشکر کرد.

گفتنی است کریمی، بیش از ۲۶ سال به عنوان دادستان در چند استان کشور مشغول به کار بوده که از این لحاظ یک رکورددار است.

در ادامه، ابوالحسن هاشمی امامزاده رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس، با اشاره به سابقه طولانی خدمت خود در قوه قضاییه گفت: برای فراهم کردن حس امنیت خاطر بین همکاران اداری و قضایی در طول خدمتم در سازمان به‌عنوان یک اولویت مهم تلاش شده است.

وی عدم حضور خود در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس را موجب قطع همکاری خود با این مجموعه ندانست و گفت: از این به بعد هم در حد توان و در صورت نیاز، یاری رسان مجموعه سازمان قضایی نیروهای مسلح خواهم بود.

هاشمی امامزاده با تبریک واگذاری مسئولیت سازمان به کریمی، از وی به‌عنوان فردی مطلع و مدیر در سازمان قضایی نیروهای مسلح یاد کرد و اظهار امیدواری نمود با استمرار همکاری و همدلی بین نیروهای مسلح شاهد سلامت کامل و حذف هرگونه جرم در این عرصه باشیم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 97 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1613850 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر