پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵
 |  9/ تیر/ 1399 - 2:21
  |   نظرات: بدون نظر
24 بازدید بازدید

صدور کیفرخواست پرونده شهرداری لنده/چند پرونده فساد گسترده در حال رسیدگی


رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

صدور کیفرخواست پرونده شهرداری لنده/چند پرونده فساد گسترده در حال رسیدگی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده شهرداری لنده در حال پیگیری است و کیفرخواست آن صادر شده است.

حسن نگین تاجی روز دوشنبه نهم تیرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در دستگاه قضایی استان در مورد حقوق عامه انجام گرفته به صدور رأی قطعی سوءاستفاده از موقعیت شغلی در شهرداری گچساران اشاره کرد و افزود: پرونده شهرداری لنده در حال پیگیری است و کیفرخواست آن صادر شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری‌های انقلابی سازمان اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه فتح استان، پرونده چند فساد گسترده در حال پیگیری است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به موضوع نشست با بسیج دانشجویان خاطرنشان کرد: در نشستی با این گروه، ابعاد حقوقی پرونده های قضایی به منظور تنویر افکار آنان و آشنایی با نحوه رسیدگی های حقوقی و کیفری ارائه شد.

نگین تاجی در خصوص کارخانه قند یاسوج و بانک تجارت نیز تصریح کرد: نماینده حقوقی بانک تجارت در تهران متعهد شده که اقدامات لازم را جهت مسترد نکردن کارخانه و اموال آن انجام دهد.

وی از فعال شدن گشت‌های بازار به منظور نظارت و کنترل بر بازار خبر داد و بیان کرد: به منظور پیشگیری‌های وضعی ایستگاه‌های پلیس در چند نقطه شهر فعال و نظارت بر کافی شاپ‌ها و نحوه عفاف و حجاب از هفته آینده آغاز می شود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج که به مناسبت هفته قوه قضائیه در دادگستری استان حضور یافت، گفت: از تلاش‌های ارزنده دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می کنم.

وی ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره شهیدان حادثه ۷ تیر فزود: یکی از راه‌های علاقمندی مردم به دستگاه قضایی علاوه بر اجرای احکام شرعی الهی، حمایت از حقوق عامه در جامعه است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه این دیدار دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان از حضور نماینده ولی فقیه استان تشکر کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1161 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601201 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر