پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵
 |  3/ خرداد/ 1399 - 3:26
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

نوای نی چوپان دوباره در روستایش خواهد پیچید


با دستان توانمند نیکوکاران

نوای نی چوپان دوباره در روستایش خواهد پیچید

نیکوکاران استان تهران در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان به یاری چوپانی شتافتند که در تصادف با موتورسیکلت موجب صدمه شاکی شده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد دیه ، زندانی نورالدین ص. اهل یکی از روستاهای ایلام که به دلیل تصادف با موتور موجب صدمه شاکی شده و به پرداخت دیه محکوم شده بود، با کمک نیکوکاران استان تهران آزاد گردید.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان تهران با اعلام این خبر افزود: نورالدین دچار بیماری صرع بوده، از طریق چوپانی گله های مردم روستایی در ایلام، چرخ زندگی خود، همسر و سه فرزندش را در میان فقر و تنگدستی به دست می آورد.

منوچهر رحمانی همچنین اظهار داشت: وی که برای درمان بیماری اش به تهران آمده بود، موتورسیکلت یکی از اقوامش را به امانت گرفت، اما همان روز تصادف نموده، منجر به آسیب بدنی عابری گردید و با شکایت وی محکوم به پرداخت دیه شد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه با تلاش های مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران، مردم نوعدوست و نیکوکار، چوپان را که مهمان شهرشان بود، تنها نگذاشته، به کمکش شتافتند و سیزده نفر با کمک هم ۸۴ میلیون و صد هزار تومان دیه را جمع آوری نمودند و طی چک نمایندگی، با هماهنگی مراجع قضایی به شاکی تحویل شده، رضایت وی اخذ گردید.

وی در پایان گفت: شماره کارتهای  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت  آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران نوعدوست می باشد.

بنا به این خبر، با بازگشت نورالدین به کوه های ایلام، دوباره نوای نی این چوپان طنین انداز خواهد شد و نشان از بازگشت نان آور خانه به آغوش خانواده خواهد داشت. همچنین با توجه به عدم برگزاری گلریزان در ماه مبارک رمضان، این مراسم انساندوستانه به صورت مجازی برگزار شد که با استقبال گرم نیکوکاران مواجه گردید.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 677 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600717 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر