جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲
 |  3/ خرداد/ 1399 - 10:24
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید بازدید

پایان زد و بند در یکی از دفاتر اسناد رسمی گرگان


پایان زد و بند در یکی از دفاتر اسناد رسمی گرگان

ایسنا/گلستان رئیس‌کل دادگستری گلستان از تشکیل پرونده برای یکی از دفاتر اسناد رسمی گرگان خبرداد.

هادی هاشمیان گفت: بازرسی‌ها از دفاتر اسناد رسمی مشخص کرد یکی از دفاتر اسناد رسمی گرگان نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه‌های مربوط به مالیات نقل‌ و انتقال، مالیات بر ارزش‌افزوده و هزینه الکترونیک اسناد را به حساب‌های دولتی واریز نکرده است.

وی افزود: با دریافت این گزارش، پرونده این تخلف به شعبه دادیاری گرگان ارجاع و ادامه تحقیقات برای ۸ نفر پرونده تخلف تشکیل شد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان بیان کرد: پرونده سردفتر و دفتریار این دفتر به اتهام تحصیل مال نامشروع و خیانت در امانت و ۶ نفر کارمند اداره ثبت اسناد و املاک  هم به اتهام گزارش خلاف واقع و اهمال در انجام وظیفه منجر به تضییع اموال دولتی در حال رسیدگی است.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هاشمیان گفت: خوشبختانه با پیگیری قاضی پرونده همه وجوه تضییع شده به بیت‌المال بازگشت.

وی با تأکید بر این رویکرد ما در مبارزه با فساد علاوه بر برخورد با متخلفان، اصلاح بسترهای بروز فساد نیز است، تصریح کرد: برای پیشگیری از تخلفات این‌چنینی در آینده، با تلاش قاضی جوان دادسرای گرگان بسترهای بروز تخلف بررسی و گزارش آن برای اصلاح سیستم به اداره ثبت اسناد و املاک استان ارسال شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1437 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602825 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر