جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲
 |  2/ خرداد/ 1399 - 1:58
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید بازدید

علیزاده طباطبایی: اشغال قدس ظلم به کل جهان اسلام است


با اشاره به پیام رهبری به مناسبت روز قدس ۹۹

علیزاده طباطبایی: اشغال قدس ظلم به کل جهان اسلام است

یک وکیل دادگستری گفت: برای آزادی قدس، تنها امید این است که با اتکا به ملت‌هایی که با ما همراهند و جوان‌هایی که با ایثار و فداکاری در عراق و لبنان و مصر و یمن و… جنگیدند، قدم برداریم.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم  رهبری  در روز قدس  امسال اظهار کرد: مساله فلسطین مربوط به جهان اسلام است و متاسفانه جهان اسلام در خواب است و  این مساله را مساله خود نمی‌داند.

وی افزود: ما چاره‌ای نداریم، جهان اسلام را  دولت‌ها بدانیم؛ زیرا در جهان اسلام ما هیچ دولت دموکراتی نداریم و تنها دولت دموکرات جهان اسلام، جمهوری اسلامی ایران است  و بقیه دولت‌های اسلامی از خود استقلالی ندارند و دولت‌هایی هستند که با پشتیبانی کشورهای خارجی و با زور روی کار آمدند و مساله  فلسطین را مساله خود نمی‌دانند.

وی یادآور شد: در سال ۱۹۶۹ سازمان کنفرانس اسلامی که اخیرا به سازمان‌های همکاری اسلامی تغییر یافته مکلف  شد که هدف اصلی‌اش آزادی قدس باشد ولی کوچکترین قدمی برنداشتند؛ زیرا دولت‌ها نماینده ملت‌ها نبودند. امروز شعار آزادی قدس را می‌دهیم ولی  ملت‌های مسلمان چه کسانی‌اند؟ ملت فلسطین چقدر در این زمینه تلاش کرده است؟ هیچ امیدی به ملت‌های مسلمان نداریم.  40 سال تلاش می‌کنیم ملت‌های مسلمان را بیدار کنیم. در همین راستا اسلام‌گرایی را تشویق کرده و تلاش کردیم از ملت های مسلمان  حمایت کنیم ولی در برخی کشورها از جمله مصر گروه‌هایی به دلیل اختلاف اعتقادی و دیدگاهی با ماهمراه نشدند.

علیزاده طباطبایی معتقد است: اشغال قدس ظلم  به کل جهان اسلام  و تحقیر جهان اسلام است.

وی گفت: برای آزادی قدس، تنها امید این است که با اتکا به ملت‌هایی  که با ما همراهند  و جوان‌هایی که با ایثار و فداکاری  در عراق و لبنان و مصر و  یمن و… جنگیدند،  قدم برداریم.

انتهای پیام  



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 631 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613096 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر