چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷
 |  1/ خرداد/ 1399 - 3:08
  |   نظرات: بدون نظر
48 بازدید بازدید

پیام رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به مناسبت روز قدس


پیام رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به مناسبت روز قدس

دکتر عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت و اراده امت اسلامی، بر تحقق وعده الهی در آزادی قدس شریف تأکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، در متن این پیام آمده است: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و یادآور روزی بزرگ و مهم در تاریخ مظلومیت فلسطین است که در سال ۱۳۵۸ به ابتکار رهبر بزرگ انقلاب امام خمینی (ره)، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنیان گذاشته شد تا بدین وسیله زمینه ساز بیداری اسلامی و تحقق بخش نجات قدس و فلسطین عزیز باشد.

روز قدس تجلی گاه اراده استوار و تزلزل ناپذیر امت های مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار است و بدین گونه همبستگی، اتحاد و همدلی مسلمانان عدالت جوی جهان در این روز، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را آشفته ساخته و اهداف بحق مسلمانان در آزادی قدس را به سرانجام می رساند.

همزمان با روز جهانی قدس، همه ساله مردم انقلابی کشور در اقصا نقاط ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از اشغالگران غاصب قدس به نمایش می گذارند و همراه با سایر مسلمانان دنیا با فریادهای خود خواستار آزادی قدس شریف از چنگال جنایتکاران صهیونیست می شوند.

هرچند امسال با توجه به شرایط حاکم بر دنیا و کشور ما، مراسم روز قدس بنا بر نظر مقامات بهداشتی کشور و تصمیمات اتخاذ شده برگزار نخواهد شد، اما بدون شک شیوه برگزاری مراسم این روز جهانی ذره ای از خواسته مسلمانان جهان در لزوم آزادی قدس شریف و اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی کم نخواهد کرد و آزادی خواهان جهان فریادهای کوبنده خود را برای آزادی قدس و فلسطین مظلوم به گوش جنایتکاران عالم خواهند رساند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619406 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر