پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷
 |  1/ خرداد/ 1399 - 2:20
  |   نظرات: بدون نظر
50 بازدید بازدید

شکایت سازمان جوانان حقوق بشر علیه ترامپ به دلیل طرح معامله قرن


در آستانه روز جهانی قدس انجام می‌شود

شکایت سازمان جوانان حقوق بشر علیه ترامپ به دلیل طرح معامله قرن

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در آستانه روز جهانی قدس گفت: طرح شکایتی از طرف سازمان جوانان حقوق بشر و برخی مجامع ملی و بین المللی علیه دونالد ترامپ و هیئت حاکمه دولت استکباری آمریکا به شورای حقوق بشر سازمان ملل ارائه می شود.

به گزارش ایسنا،  امین انصاری گفت: طی رایزنی هایی که با مجامع بین المللی حقوق بشری داشتیم همه در مخالفت قاطع خود با آنچه معامله قرن نامیده می‌شود اتفاق نظر داشته و خواستار محاکمه سردمداران این طرح شیطانی و محکومیت آنها در مجامع حقوقی و افکار عمومی شده اند.

وی تاکید کرد: قطعا معامله قرن را برای رژیم کودک‌کش اسرائیل به محاکمه قرن تبدیل خواهیم کرد.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ادامه داد: طرح معامله قرن با تمامی قطعنامه‌های بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل در تعارض است و این طرح با توجه به نقض‌های متعدد و بی توجهی به حقوق بین الملل، در نظر نگرفتن حقوق اساسی مردم فلسطین محکوم به شکست خواهد بود و آمریکایی‌ها هم دیر یا زود باید با واقعیت‌های مربوط به ملت فلسطین مواجه بشوند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: طرح معامله قرن یک سیاست شیطانی و خبیث آمریکا در مورد فلسطین است و هرگز تحقق نخواهد یافت و راه حل مسئله فلسطین برگزاری همه‌پرسی با مشارکت همه مردم اصلی فلسطین است. طرح جمهوری اسلامی برای حل قضیه فلسطین و التیام این زخم کهنه، طرحی روشن، منطقی و منطبق بر معارف سیاسی پذیرفته شده افکار عمومی جهانی است.

انصاری گفت:در آینده نزدیک طی یک نشست خبری جزئیات بیشتری از طرح شکایت مزبور ارائه خواهد شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1191 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601231 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر