پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵
 |  19/ فروردین/ 1399 - 3:07
  |   نظرات: بدون نظر
48 بازدید بازدید

معرفی رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان رباط کریم


معرفی رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان رباط کریم

رییس دادگستری و دادستان جدید شهرستان رباط کریم معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، ارتباطات و رسانه دادگستری تهران، احسان مظفری در نشست تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم اظهار کرد: یکی از ویژگی های ماه معظم شعبان، میلاد مسعود منجی عالم بشریت در این ماه پر فضیلت می باشد که ما انتظار ظهور حضرتش را امید داریم و این بدان علت است که نوید ظهور این امام بزرگوار همراه با عدالت گستری می باشد.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران افزود: در سال ۱۳۹۸ با تدابیر صورت گرفته دادگستری کل استان تهران در بسیاری از شاخص ها رتبه نخست سطح کشور را بدست آورد که با توجه به آمار ورودی و حجم رسیدگی ها برخی از شهرستان های غرب استان تهران از اهمیت ویژه ای برخوردارند که در برنامه ریزی های آتی برای رفع نیازهای آنان از جمله تامین نیروی انسانی قضایی و اداری توجه خاص شده است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران اطاله دادرسی و حجم زیاد پرونده های ورودی قضایی را دو ابر چالش دستگاه قضایی برشمرد و تصریح کرد: این دو موضوع را قوه قضائیه به تنهایی نمی تواند مرتفع نماید و نیازمند مشارکت، همکاری و همراهی بین بخشی سایر نهادهای حکومتی است و طبیعتاً اگر بتوانیم خصوصا با اتخاذ راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم، میانگین وارده و موجودی در شعب قضایی را کاهش دهیم  مطمئنا به یک رسیدگی با کیفیت دست خواهیم یافت.

امام جمعه شهرستان رباط کریم نیز در این نشست عنوان کرد: قوه قضائیه یکی از ارکان تاثیرگذار نظام و بازوی قدرتمند اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و رسالتی خطیر بر عهده دارد و آن اجرای قانون و عدالت و مقابله با ظلم است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی تاکید کرد: انتظار از قوه قضائیه این است که مردم هر وقت احساس نمودند، ظلمی به آنها شده می توانند با خیال راحت به دستگاه قضایی مراجعه و حقوق خویش را باز یافته و استیفا نمایند.

در این مراسم محمدرضا قوی دل به عنوان رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم و رحیم علیش پور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم معرفی و حکم انتصاب خود را از معاون قضایی رئیس کل دادستری استان تهران دریافت کردند.

همچنین از تلاش ها و خدمات علی اکبر رشیدزاده و محمدحسین قاسم پور به عنوان رئیس و دادستان قبلی دادگستری رباط کریم تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1056 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1620460 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر