چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴
 |  6/ فروردین/ 1399 - 11:20
  |   نظرات: بدون نظر
61 بازدید بازدید

محکومیت ۴۶۳ میلیونی مسئول یک داروخانه برای اختفای ملزومات بهداشتی در سیستان و بلوچستان


محکومیت ۴۶۳ میلیونی مسئول یک داروخانه برای اختفای ملزومات بهداشتی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از جریمه ۴۶۳ میلیون ریالی مسئول یک داروخانه برای اختفای ملزومات بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، حیدر میرزایی اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و در ایام پایانی سال ۱۳۹۸ سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه شهرستان زابل، پس از بررسی اخبار دریافتی و تحقیقات به عمل آمده، مقادیر قابل توجهی اقلام پزشکی را از زیرزمین منزلی در حاشیه شهر کشف کردند.

وی افزود: در همین راستا ۲۱ هزار عدد ماسک، ۶۰۰ عدد محلول و ژل ضد باکتری، ۲ هزار عدد پد الکلی، ۷ عدد بطری الکل صنعتی، ۴۰۰ عدد دستکش لاتکس، ۸ هزار و ۵۰۰ عدد چسب زخم و سایر اقلام پزشکی شامل پنبه، ژل مسکن، سرم و… کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تشکیل پرونده و شروع رسیدگی در تعزیرات حکومتی زابل، متهم که مسئول یکی از داروخانه‌های شهرستان بود پس از روبرو شدن با مدارک و مستندات قانونی به انجام تخلف به منظور سودجویی بیشتر اقرار کرد.

میرزایی در ادامه گفت: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی زابل، متخلف را به پرداخت مبلغ ۴۶۳ میلیون ریال جزای نقدی و ضبط تمامی اقلام مکشوفه محکوم کرد.

وی در پایان بیان کرد: کالاهای مکشوفه توسط دستگاه کاشف و برای توزیع در شبکه قانونی تحویل دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 168 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1618749 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر