پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶
 |  5/ فروردین/ 1399 - 1:37
  |   نظرات: بدون نظر
67 بازدید بازدید

باید به صادرات غیرنفتی توجه جدی شود/ برخورد قاطع با کسانی که چوب لای چرخ جهش تولید کنند


معاون اول قوه قضاییه:

باید به صادرات غیرنفتی توجه جدی شود/ برخورد قاطع با کسانی که چوب لای چرخ جهش تولید کنند

معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه بایستی به صادرات غیرنفتی توجه جدی شود، گفت: قوه قضاییه امسال می‌خواهد در ارتباط با کسانیکه با اقدامات غیرقانونی خود می‌خواهند در جهت جلوگیری از تولید، جهش تولید و یا فعل و ترک فعل‌ها اقداماتی داشته باشند، تلاش بیشتری انجام دهد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در جلسه معاونان قوه قضائیه با آیت الله رئیسی برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: می خواهیم عقب ماندگی که بخاطر ویروس کرونا با آن روبرو هستیم را جبران کنیم و هم بتوانیم شعار سال را به صورت کامل تحقق ببخشیم که این موضوع نیاز به همکاری و نزدیکی هر چه بیشتر همه دستگاه‌ها و قوا دارد.

وی با تاکید بر اینکه بایستی به صادرات غیرنفتی توجه جدی شود، افزود: نزولات آسمانی خوب بوده است و مردم در امر کشاورزی آماده هستند، باید در جهت جهش تولید در امر کشاورزی قدم‌های بلندتری را برداریم و هم نیازمندی‌های داخل کشور را تامین کنیم و هم صادرات غیرنفتی را توسعه دهیم.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: در این ارتباط بایستی چند دستگاه ارتباط بیشتری داشته باشند و برای اینکه تسهیلات بانکی به سمت تولید برود، آماده هستیم و نهایت کمک را به بانک مرکزی در این زمینه داشته باشیم.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: قوه قضاییه امسال می‌خواهد در ارتباط با کسانیکه با اقدامات غیرقانونی خود می‌خواهند در جهت جلوگیری از تولید، جهش تولید و یا فعل و ترک فعل‌ها اقداماتی داشته باشند تلاش بیشتری انجام دهد و دادستان‌ها و دادگاه‌ها در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: معاونت پیشگیری و دادستان کل کشور رصد کنند که هر جایی که احساس می‌کنند با کمک مردم و بخش خصوصی چوب لای چرخ جهش تولید، تسهیلات به سمت تولید، واردات صحیح، صادرات نفتی بیش از پیش صورت می‌گیرد اگر امکان جلوگیری هست جلوگیری و اگر امکان آن نیست برخورد قاطع شود.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: افراد فاسد و مفسدی که به خصوص در این شرایط با دشمن ولو ناخواسته همراهی می‌کنند اینها را علنی محاکمه کرده و به مردم بشناسانند و تجربه نشان داد اگر دادگاه‌های ما به صورت علنی برگزار شود بازدارندگی خوبی دارد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 71 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601459 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر