پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
 |  5/ اسفند/ 1398 - 3:27
  |   نظرات: بدون نظر
39 بازدید بازدید

پلمب ۱۸ داروخانه در کشور به دلیل گرانفروشی ماسک


سخنگوی سازمان تعزیرات خبر داد

پلمب ۱۸ داروخانه در کشور به دلیل گرانفروشی ماسک

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از ادامه برخورد با محتکران و گرانفروشان ماسک خبر داد و گفت: این اقدام در حال انجام است و تاکنون ۱۸ داروخانه در سراسر کشور پلمب شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی در مورد آخرین اقدامات انجام شده در برخورد با گرانفروشان و محتکران ماسک و محلول ضد عفونی کننده، اظهار کرد: گشت‌های مشترک ویژه کنترل و برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مایع ضد عفونی کننده در سراسر کشور انجام می‌شود و تاکنون در استان‌های آذربایجان شرقی ۷ داروخانه، البرز ۳ داروخانه، کهگیلویه و بویراحمد ۳ داروخانه، اردبیل ۲ داروخانه و کرمانشاه، قزوین و زنجان هر کدام یک داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک، امتناع از عرضه و عدم حضور مسئول فنی پلمب شده است.

وی افزود: همچنین در استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان و گیلان انبارهای ماسک و محلول ضد عفونی کننده کشف و پلمب شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: اولویت ما این است که ماسک‌ها بلافاصله توزیع و برای متخلفان تشکیل پرونده شود و طبق هماهنگی با قوه قضائیه امیدواریم محتکران و گرانفروشان ماسک که به هموطنان ظلم می‌کنند به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور مجازات شوند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 303 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619707 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر