سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۵
 |  1/ اسفند/ 1398 - 1:58
  |   نظرات: بدون نظر
25 بازدید بازدید

ثبت‌نام ۱۰۷ هزار در سامانه معرفی نمایندگان نامزدهای انتخابات


سخنگوی شورای نگهبان:

ثبت‌نام ۱۰۷ هزار در سامانه معرفی نمایندگان نامزدهای انتخابات

سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای سهولت بیشتر ثبت نام نمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رای، سامانه "ثبت نام نمایندگان نامزدهای انتخابات" را راه‌اندازی کردیم که تا پایان وقت مقرر حدود ۱۰۷ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی در گفت‌گوی زنده با شبکه خبر درباره آخرین آمادگی شورای نگهبان و ناظرین این شورا برای نظارت بر انتخابات گفت: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان هم در این چند روز گذشته مشغول بودند و با استان‌ها تماس داشتند تا اگر مشکلی وجود دارد در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.

وی افزود: تا کنون در بررسی‌ها مشکل خاصی نداشتیم ولی همکاران ما در ستاد نظارت بر انتخابات همچنان با استان‌ها در تماس دائم هستند تا در صورت بروز مشکل آن را سریع برطرف کنند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق قانون نمایندگان هر یک از کاندیداها تا پایان اخذ رای و شمارش آراء و تنظیم صورت جلسه در شعب اخذ رای حضور دارند.

وی تصریح کرد: برای سهولت بیشتر ثبت نام نمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رای، سامانه “ثبت نام نمایندگان نامزدهای انتخابات” را راه‌اندازی کردیم که تا پایان وقت مقرر حدود ۱۰۷ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان گفت: زمان برای ثبت نام نمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رای در سامانه مذکور پایان یافته است اما نامزدها می‌توانند با مراجعه به دفاتر استانی راهنمایی بیشتر را بگیرند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14147 بازدید

بازدید دیروز: 19544 بازدید

بازدید کل : 1495530 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر