سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۱
 |  6/ بهمن/ 1398 - 1:55
  |   نظرات: بدون نظر
84 بازدید بازدید

انتقاد عضو شورا از تصمیم معاونت حقوقی ریاست جمهوری در مورد طرح توسعه دانشگاه تهران


انتقاد عضو شورا از تصمیم معاونت حقوقی ریاست جمهوری در مورد طرح توسعه دانشگاه تهران

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از لغو مصوبه‌ی شورای عالی شهرسازی توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری در خصوص طرح توسعه دانشگاه تهران گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، زهرا نژاد بهرام در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با بیان این که متاسفانه با خبر شدیم علی رغم مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در مورد ابطال طرح توسعه دانشگاه تهران، معاونت حقوقی ریاست جمهوری خواستار لغو این مصوبه شورای عالی معماری شده است.

وی اظهار کرد: پس از آن که شورای عالی معماری طرح توسعه دانشگاه تهران را ابطال کرد گویا مسئولان دانشگاه به رئیس جمهور نامه نوشته و از این موضوع انتقاد کردند و رئیس جمهور نیز این موضوع را به معاونت حقوقی ارجاع داده است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: حالا در اقدامی عجیب مصوبه شورای عالی معماری ، خلاف قانون قلمداد شده و آن را لغو کردند.

نزاد بهرام با بیان این که پس از این اقدام معاونت حقوقی ریاست جمهوری ، وزیر راه به رئیس جمهور نامه نوشته و نسبت به این موضوع اعتراض کرده و باید منتظر بمانیم تا نظر رئیس جمهور مشخص شود، ادامه داد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری به هیچ عنوان اختیار و مجوز آن را ندارد که مصوبه عالی ترین نهاد تصمیم گیر در حوزه‌ی معماری یعنی همان شورای عالی را ابطال یا لغو کند و باید منافع عمومی شهروندانی که ۲۰ سال معطل طرح توسعه دانشگاه تهران بوده‌اند، لحاظ شود.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9116 بازدید

بازدید دیروز: 19544 بازدید

بازدید کل : 1490499 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر