جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷
 |  16/ آذر/ 1398 - 11:00
  |   نظرات: بدون نظر
76 بازدید بازدید

اعلام زمان برگزاری سومین جلسه دادگاه گندم‌های مفقودی گلستان


اعلام زمان برگزاری سومین جلسه دادگاه گندم‌های مفقودی گلستان

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده گندم های مفقودی استان یکشنبه ۱۷ آذر برگزار می شود.

هادی هاشمیان اظهارکرد: در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده، وکیل متهمان برای انجام کارشناسی اسناد و مدارکی که به تازگی به قاضی پرونده ارائه داده بود از دادگاه مهلت خواسته بود که رئیس دادگاه هم موافقت کرد.

وی با اشاره به این که دو نفر از سه متهم این پرونده فراری بودند، افزود: در دومین جلسه دادگاه، وکیل متهمان اعلام کرد یکی از متهمان در زندان مشهد در پرونده دیگری زندانی است که با نیابت قضایی از خراسان رضوی خواستیم این متهم را برای شرکت در سومن جلسه دادگاه که یکشنبه اینده برگزار می شود به زندان گرگان منتقل کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: کارشناسی اسناد و مدارک انجام شده و امیدواریم با حضور دومین متهم در دادگاه، ابعاد بیشتری از این پرونده کشف و به اطلاع مردم رسانده شود.

هاشمیان گفت: پرونده گندم های مفقودی گلستان مربوط به جابجایی و توزیع غیرقانونی بیش از ۹ میلیون کیلوگرم گندم است.

وی بیان کرد: متهمان این پرونده که سه نفر هستند به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام تولید، محاکمه می شوند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری کل گلستان، پرونده گندم های مفقودی گلستان پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر، دومین پرونده ای است که در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان به ریاست قاضی مزیدی رسیدگی می شود.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1557 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602945 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر