جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱
 |  5/ آذر/ 1398 - 5:58
  |   نظرات: بدون نظر
37 بازدید بازدید

سمینار منع شکنجه در اندونزی با حضور نماینده ایران برگزار می‌شود


سمینار منع شکنجه در اندونزی با حضور نماینده ایران برگزار می‌شود

بر اساس اعلام ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، معاون امور بین الملل دبیر این ستاد به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در سمینار منطقه‌ای در خصوص منع شکنجه در بالی اندونزی شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، معاون امور بین الملل دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در سمیناری با موضع منع شکنجه در بالی اندونزی شرکت خواهد کرد.

این سمینار منطقه ای که در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ نوامبر (۷-۵ آذرماه ۱۳۹۸) در بالی اندونزی برگزار می شود، در زمینه اشتراک گذاری تجربیات و ظرفیت سازی دولت‌ها در آسیای جنوب شرقی و منطقه آسیا- اقیانوسیه می باشد.

هدف از این سمینار تقویت چارچوب های نهادی و اجرایی جهت اجرای موثر قانون است. میزبان این سمینار دولت اندونزی به عنوان دولت اصلی و بنیانگذار کنوانسیون ابتکارات منع شکنجه است.

این سمینار با همکاری انجمن منع شکنجه برگزار می‌شود و فرصتی برای شرکت کنندگان جهت استفاده از رویه های مطلوب یکدیگر و تقویت همکاری ها می باشد.

سید مجید تفرشی معاون امور بین الملل دبیر ستاد حقوق بشر، با هدف توسعه همکاری های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دیگر به ویژه در حوزه منع شکنجه در این سمینار حاضر می‌شود.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 641 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602029 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر