جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱
 |  23/ آبان/ 1398 - 5:52
  |   نظرات: بدون نظر
36 بازدید بازدید

حق مردم نباید ضایع شود


رئیس قوه قضاییه:

حق مردم نباید ضایع شود

رئیس قوه قضاییه گفت: در عین توجه به جایگاه، اقتدار، عزت آفرینی، نظم و صلابت نیروهای مسلح، حق مردم نباید ضایع شود.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، آیت‌الله رئیسی عصر امروز در همایش فرصت های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح که در استان قم برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار امیدواری کرد که این همایش منشاء بحث و بررسی و تصمیم سازی و تصمیم گیری‌های ارزشمند برای تحقق تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح باشد.

وی با بیان اینکه معنای تحول این نیست که همه چیز را در همه جا طور دیگری نگاه کرد و به نحو دیگری دید، افزود: تحول در تعریف مقام معظم رهبری در دیدار قضات و مسئولین قضایی به معنای شناخت وضع موجود و تلاش برای رفع مشکلات و کاستی‌ها با یک نگاه انقلابی و جهادی و مردمداری است.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: در عین توجه به جایگاه، اقتدار، عزت آفرینی، نظم و صلابت نیروهای مسلح، حق مردم نباید ضایع شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به این مطلب که حقوق عامه و حقوق هرکسی باید محترم شمرده شود، به طرح این سئوال پرداخت که چه باید کرد که در عین حفظ اقتدار، عظمت، عزت، بازدارندگی و جایگاه رفیع نیروهای مسلح حقوق مردم و حق الناس حفظ شود؟

وی خاطرنشان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن صیانت از نیروهای مسلح و اسرار، اقتدار، عظمت و کارآمدی این نیروها در عین حال توجه به این دارد که حق مردم حفظ، پاسداری و صیانت شود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه این موضوع ظرافتی دارد که باید مورد توجه قضات و دست اندرکاران امر قضایی باشد ادامه داد: سازمان قضایی نیروهای مسلح یک نهاد برخاسته از انقلاب و مولود انقلاب اسلامی است.

رئیسی با اشاره به این مطلب که نگاه‌ها در سازمان قضایی نیروهای مسلح باید انقلابی و متناسب با حرکت نهادی در این سازمان باشد، گفت: توجه به نظم و ترتیب و مردمداری و توجه به مردم از ویژگی‌های این سازمان است ونظم و انضباط در نیروهای مسلح یک مسئله محوری است.

ادامه دارد…



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 294 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601682 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر