سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۵۴
 |  31/ شهریور/ 1398 - 8:17
  |   نظرات: بدون نظر
43 بازدید بازدید

آغاز محاکمه اخلالگران اقتصادی پرونده « پرهام» از ۷ مهر


رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

آغاز محاکمه اخلالگران اقتصادی پرونده « پرهام» از ۷ مهر

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی موسوم به «پرهام» از ۷ مهر در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی استان به صورت علنی آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با بیان اینکه اقدامات دستگاه‌های مختلف در برخورد با جرم باید پیشگیرانه باشد، اظهار کرد: متأسفانه مردم و ما مسئولان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم خوب عمل نکرده‌ایم.
وی پرونده کلاهبرداری ۲۲۰ میلیاردتومانی شرکت لیزینگ خودرو معروف به پرهام را از نمونه‌های بی توجهی مردم نسبت به حفظ مال خود و اعتماد نابجا دانست و گفت: این پرونده ۳ هزار شاکی دارد که دو هزار و ۵۰۰ نفر آن گلستانی هستند. در سال ۹۲ متهمان این پرونده ۲۰۰ میلیاردتومان فقط از مردم شهرستان آزادشهر کلاهبرداری کرده بودند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به افزایش ۶۳ درصدی کلاهبرداری در استان از ابتدای امسال افزود: به رغم همه اطلاع‌ رسانی‌هایی که در پرونده پرهام انجام شد، مدتی قبل یک نفر در گرگان دستگیر شد که به همان شیوه ۲ میلیارد تومان از ۱۰۰ نفر کلاهبرداری کرده بود.
هاشمیان خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده پرهام در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی استان از ۷ مهرماه امسال آغاز می‌شود.
وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم باید برنامه‌های خود را در زمینه پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع جرم ارائه و اجرا کنند تا کار به برخوردهای انتظامی و قضایی نکشد.
انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8138 بازدید

بازدید دیروز: 19544 بازدید

بازدید کل : 1489521 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر