پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶
 |  27/ مرداد/ 1398 - 1:46
  |   نظرات: بدون نظر
32 بازدید بازدید

قم دارای کمترین فساد مالی و اخلاقی در کشور


رییس کل سابق دادگستری قم مطرح کرد

قم دارای کمترین فساد مالی و اخلاقی در کشور

رییس کل سابق دادگستری قم گفت: قم دارای کمترین تخلفات و آلودگی‌های مادی و اخلاقی در ادارات و دستگاه‌های قضایی است و همچنین میزان تخلفات در استان قم بسیار پایین تر از استان‌های دیگر است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری قم عنوان کرد: محیط در اقدامات و تصمیم گیری‌ها بسیار اثرگذار است و فضای معنوی قم در فهم قضات بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه درک عمیق حقوقی در میان قضات استان قم وجود دارد، افزود: آرای صادر شده توسط قضات قم، نشان دهنده این درک بالای حقوقی آنان است و فضای معنوی قم در این موضوع بسیار اثرگذار است.

رییس کل سابق دادگستری قم بیان کرد: قم دارای کمترین تخلفات و آلودگی‌های مادی و اخلاقی در ادارات و دستگاه‌های قضایی است و همچنین میزان تخلفات در استان قم بسیار پایین تر از استان‌های دیگر است.

وی ادامه داد: تعامل مدیران و مسئولان استانی در قم از شاخص‌های این استان است، یک نگرش واحد برای پیشرفت و توسعه استان قم در میان مسئولان استانی وجود دارد.

خلیلی تصریح کرد: در استان قم افکار بسیار بزرگی وجود دارد و به همین دلیل، مدیریت در قم، سهل و آسان است؛ دستگاه قضایی همواره مورد حمایت مراجع و علما بوده است و این موجب شد تا کار در استان قم آسان شود.

وی اضافه کرد: حمایت مراجع در استان قم، از دلایل مهم پیشرفت است و راهنمایی و ارشادات آنان در پیشبرد امور بسیار اثرگذار است.

رییس کل دادگستری گیلان اظهار کرد: در استان قم ۱۳۷۸ برنامه عملیاتی در قم اجرایی شد و بر اساس این برنامه‌ها، راهبردهای کلانی تبیین شد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم افتخار است و بسیار خوشحالم که راه خدمت برای من همچنان باز است و می‌توانم در یک استان دیگر به مردم خدمت کنم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1177 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601217 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر