سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹
 |  27/ مرداد/ 1398 - 4:36
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

دیدار رییس کل دادگستری استان تهران با دو فرزند شهید 


دیدار رییس کل دادگستری استان تهران با دو فرزند شهید 

رییس کل دادگستری استان تهران همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، با دو تن از فرزندان شاهد دیدار و از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداخت. 

به گزارش ایسنا، محمد جواد حشمتی در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و ولادت امام هادی(ع) و همچنین سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار کرد: ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان والامقام، اسوه های ایمان، فداکاری و استقامت به میهن اسلامی است. ایام پرشکوهی که پس از سالیان سال انتظار، روایتگر پیروزی رشادت و دلیرمردی های؛ دلاورانی است که با تمام وجود از هستی خویش گذشته و در مقابل دشمن ایستادند و بعد از سال‌ها تحمل رنج اسارت و مصائب آن به آغوش ملت بازگشتند. 

رییس کل دادگستری استان تهران آزادگان را وارثان راه شهیدان برشمرد و عنوان کرد: آزادگان ما، وارثان راستین راه شهیدان‌اند و گنجینه‌های ارزشمندی هستند که در درون آن، فرهنگ انسان ساز دوران مقاومت و ایثار در اسارت نهفته است و اینک با حضور خود در صحنه‌های سازندگی، حماسه‌ای دیگر در جامعه آفریدند و در کنار هم سنگران دیروزشان، فرهنگ پایداری را استمرار بخشیدند. 

حشمتی افزود: رسالت ما و نسل جوان امروز این است که با دنباله روی از سیره این سرافرازان، کشور اسلامی و نظام مقدس اسلامی را در برابر کینه دشمنان حفظ نماییم و بدین جهت ضرورت دارد قدر این گنجینه‌های ارزشمند انقلاب و آزادمردانی که در اوج عزت و پایداری و با صلابت و ایستادگی، برای خدمت در سنگر سازندگی ایران آزاد و آباد در صحنه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آماده و مقاوم اند، گرامی داشته شود. چرا که همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و عظمت و اقتدار امروز کشورمان، نتیجه فداکاری ها و ایثارگری های آن عزیزان است. 

در این دیدار صابری مسئول امور ایثارگران، دانش آرا، سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره)، نصیری مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و هیئت همراه، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و زمانیان سرپرست اداره رفاه و تعاون و تامین اجتماعی دادگستری کل استان تهران نیز حضور داشتند. 

رییس کل دادگستری استان تهران در این دیدار با ایرج شکروی فرزند شهید و مدیر دفتر شعبه ۲۲ حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) و فرهاد موصلانی شیرمرد فرزند شهید و بازپرس شعبه ۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۶ تهران(خارک) دیدار کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7 بازدید

بازدید دیروز: 831 بازدید

بازدید کل : 1609289 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر