پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰
 |  27/ مرداد/ 1398 - 4:47
  |   نظرات: بدون نظر
47 بازدید بازدید

کاهش ورودی پرونده‌ها از اولویت‌های دادگستری قم


رییس کل دادگستری قم مطرح کرد

کاهش ورودی پرونده‌ها از اولویت‌های دادگستری قم

رییس کل دادگستری استان قم گفت: کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی با استفاده از روش‌ها و ظرفیت‌های علمی از اولویت‌های کاری دادگستری قم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری قم اظهار کرد: تحقق اهداف کلان سند تحول دستگاه قضایی علی الخصوص تحقق حقوق عامه، از اهداف و اولویت‌های دادگستری استان قم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: به دنبال کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی با استفاده از روش‌ها و ظرفیت‌های علمی خواهیم بود و این موضوع از اولویت‌های کاری دادگستری قم قرار می‌گیرد؛ در استان خراسان رضوی نیز این روند مورد توجه قرار گرفت و موفقیت آمیز بود و این روند در قم نیز پیگیری خواهد شد.

رییس کل دادگستری قم بیان کرد: قم شهر علم و اجتهاد است و حکومت نیز بر اساس قوانین اسلامی و فقه است و از همین جهت باید از ظرفیت علما و مراجع در اتان قم بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: تعامل با دستگاه‌ها و ادارات دولتی از اهداف دادگستری قم است و در کنار مجموعه‌های دولتی به دنبال رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی از جمله رونق اقتصادی، خواهیم بود.

مظفری تصریح کرد: علما، حوزه‌های علمیه و مردم قم بیشترین نقش را در تشکیل حکومت اسلامی داشتند و لازم است مردم این شهر حلاوت اجرای قانون و عدالت را بچشند و در این راستا لازم است اقدامات مورد نیاز به طور جدی پیگیری شود.

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در دادگستری قم انجام شده است و لازم است از زحمات حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این خصوص قدردانی کرد و امیدوارم در مسئولیت جدید توفیقات بیشتری را کسب کنند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 309 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619713 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر