چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳
 |  27/ مرداد/ 1398 - 5:09
  |   نظرات: بدون نظر
65 بازدید بازدید

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد


مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور صبح امروز(یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، در این مراسم دکتر مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر اینکه همه مدیران و کارکنان پزشکی قانونی اعضای یک خانواده هستند، گفت: اهداف و برنامه‌های سازمان تنها با کمک و همکاری همه پرسنل محقق می شود و لازم است ضمن مشارکت کلیه پرسنل و مدیران در پیشبرد اهداف، عناصر ناب و ایده های جدید و مؤثر نیز شناسایی و زمینه اجرای ایده های مناسب و کارآمد فراهم شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محمدرضا قدیرزاده در دوران تصدی حوزه ریاست سازمان افزود: حوزه ریاست از بخش های پرکار و پرمشغله سازمان و تصدی این بخش مسئولیتی سنگین و حساس است چرا که مدیرکل حوزه ریاست همواره باید در دسترس و در اختیار سازمان باشد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، اظهار داشت: از امروز سکان این بخش از سازمان به دکتر محمد شجاعی سپرده می شود که امیدواریم ایشان هم در دوره مدیریت خود موفق بوده و در جهت کسب رضایت پروردگار خدمت کنند.

در این جلسه قدیرزاده نیز ضمن تشکر از همه همکاران و بیان فراز و نشیب های سازمان در یک دهه گذشته برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت کرد.

محمد شجاعی مدیرکل جدید حوزه ریاست نیز با بیان مسئولیت های سنگین حوزه ریاست اظهار امیدواری کرد پاسخگوی انتظارات در این بخش باشد و رضایت خدمت گیرندگان از سازمان را فراهم کند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 805 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1619386 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر