جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲
 |  31/ تیر/ 1398 - 4:49
  |   نظرات: بدون نظر
73 بازدید بازدید

تفاهم نامه همکاری با معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار امضا شد


مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز خبر داد

تفاهم نامه همکاری با معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار امضا شد

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز از امضای تفاهم نامه همکاری با معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار خبر داد.

به گزارش ایسنا،  جبار باقری در جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در آن وزارتخانه برگزار شد، گفت: با کمک نهاد وزارت تعاون، نهاد های حمایتی، شهرداری‌ها و …  امیدواریم امسال بتوانیم در توانمندسازی و آموزش و دسترسی به بازار و فراهم آوردن زمینه خودکفایی خانواده های زندانیان موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه انجمن حمایت زندانیان برای استفاده از ظرفیت نهادهای مرتبط بویژه بهره مندی از امکانات آنان در بخش توانمندسازی اقتصادی خانواده های زندانیان تلاش می کند تا انشاالله بتواند خدمات گسترده تری را به خانواده های زندانیان ارائه دهد. به نحوی که در همین راستا تفاهماتی هم با مناطق مختلف شهرداری، سازمان فنی حرفه ای، برای ایجاد مشاغل بیشتری را در دستور کار امسال قرار داده ایم.

وی خاطر نشان کرد: براساس این تفاهم نامه، توانمندسازی اقتصادی تعدادی از خانواده های زندانیان شهر تهران بر اساس طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  (طی سه مرحله اعم از بررسی، شناسایی و اولویت بندی مزیت های استانی، توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی و اتصال به بازار و پایدار سازی مشاغل خانگی) عملیاتی می شود.

در پایان جلسه، تفاهم نامه‌ای بین معاونت توسعه کارآفرینی وزارت کار و اشتغال و انجمن حمایت زندانیان مرکز در راستای توانمندسازی اقتصادی خانواده های زندانیان تهران بر اساس طرح ملی توسعه مشاغل خانگی امضا شد.   

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1105 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613570 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر