جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵
 |  22/ خرداد/ 1398 - 11:51
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

۷ هزار میلیارد ریال جریمه در ۸۳ روز


سخنگوی تعزیرات خبر داد

۷ هزار میلیارد ریال جریمه در ۸۳ روز

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متخلفان در ۸۳ روز نخست سال جاری به ۷ هزار میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سید یاسر رایگانی صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری خود در محل سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با آمار کلی این سازمان در ۸۳ روز نخست سال جاری (تا ۲۱ خردادماه) اظهار کرد: در این مدت ۱۲۰ هزار و ۶۴۱ پرونده وارده به تعزیرات داشته‌ایم و ۱۰۷ هزار و ۸۲ پرونده مختومه شده است که کل پرونده‌های مانده سازمان ۵۶۴۵۵ فقره است. متخلفان در این ۸۳ روز به ۷ هزار میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی بیشترین پرونده‌ها را مربوط به حوزه کالا و خدمات دانست و عنوان کرد: بیشترین ارزش ریالی تخلف مربوط به حوزه قاچاق است که مقایسه تعداد پرونده‌های قاچاق و میزان ارزش ریالی نشان دهنده برخورد با قاچاقچیان در سطح کلان است.

وی با اشاره به طرح ضیافت ماه مبارک رمضان، بیان کرد: ۳۵۰۲ تیم گشت مشترک تعداد ۱۶ هزار و ۴۷۲ مورد بازرسی انجام داده‌اند و در این بازرسی‌ها ۵۸۲۲ واحد دارای تخلف، ۵۸۲۴ واحد بدون تخلف، ۴۸۲۶ واحد تذکر گرفتند و برای ۶۳۶۳ متخلف پرونده تشکیل شده و متخلفان جمعاً به پرداخت ۱۹۶ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند.

ادامه دارد…



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1412 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602800 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر