پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱
سرویس: مقالات
 |  2/ خرداد/ 1398 - 2:58
  |   نظرات: بدون نظر
137 بازدید بازدید

اقتدار جهانی انقلاب دشمنان نظام را سردرگم کرد


به گزارش ایرنا، سرتیپ حسن رستگار پناه روز پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات بیت المقدس و سالروز شهادت سرتیپ سید حسین فیض اردکانی در مسجد روضه محمدیه یزد، افزود: استکبار برای جلوگیری از توسعه انقلاب از تمام اهرم ها استفاده می کند و به حول قوه الهی در تمامی عرصه ها متحمل شکست شد.
وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد در عرصه اقتصادی و روانی به توطئه های خود علیه نظام ادامه دهد، اظهار داشت: تاریخ انقلاب گویای این موضوع است که دشمن در اهداف خود به خاطر هوشیاری و ولایتمداری مردم موفق نمی شود.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اگر در برخی زمینه ها و مدیریت ها مشکلاتی در جامعه وجود دارد، ولی این مسائل می گذرد و انقلاب با تکیه بر ایمان، بصیرت و درایت به راه خود و تحقق اهداف نظام ادامه می دهد.
رستگارپناه به تحولات ۴۰ سال اخیر در ابعاد سیاسی، فرهنگی و دسایس استکبار جهانی اشاره کرد و یادآور شد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با هدایت های خود و همراهی مردم راه عزت را برای ما هموار کردند و به توفیق بزرگ می رسیم.
وی به عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: رزمندگان جانبرکف اسلام با دستان خالی ولی با تکیه بر ایمان با همبستگی و روحیه دینی و انقلابی موجب شکست دشمنان شدند.
جانشین مرکز مطالعات ستاد کل نیروهای مسلح همچنین یاد و خاطره شهید صدوقی (ره) و شهید فیض اردکانی را گرامیداشت و افزود: باید برای تداوم زبونی استکبار در مسیر شهیدان انقلاب حرکت کنیم .
رستگارپناه خاطر نشان کرد: نظام اسلامی فرزندانی همانند سردار قاسم سلیمانی تربیت کرد که دشمنان به قدرت او اذعان دارند و توطئه هایشان برای مخدوشن کردن نام سپاه پاسداران به جایی نمی رسد.
آیت الله محمد صدوقی نماینده سابق حضرت امام و امام جمعه سابق یزد دهم رمضان سال ۱۳۶۱ توسط منافقان کوردل پس از اقامه نماز جمعه در مسجد ملا اسماعیل یزد به شهادت رسید.
همچنین سید حسین فیض اردکانی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که ششم خرداد ۹۷ پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت ، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
وی از رزمندگان فعال دوران جنگ تحمیلی بود که پس از پایان جنگ خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را به‌عنوان مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در کارنامه خود دارد.
به گفته سرتیپ رضا هدایتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد، مردم این استان در عملیات فتح خرمشهر ۱۳۰ شهید تقدیم انقلاب کردند.
آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در جنگ ایران و عراق بود که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ صورت گرفت.
استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 314 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1610944 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر