شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱
 |  25/ اردیبهشت/ 1398 - 8:58
  |   نظرات: بدون نظر
210 بازدید بازدید

پرونده قاتل ۲ روحانی کنارک در مرحله رسیدگی است


ابابکر بلوچ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا و تشریح جزییات این پرونده اظهار داشت: پس از وقوع قتل در سال ۱۳۹۶ در شهر چابهار پرونده ای برای یحیی کاروانی در دادگستری چابهار تشکیل شده است.
وی افزود: چون پرونده در مرحله رسیدگی است قاضی براساس وثیقه این فرد را در روزهای گذشته آزاد کرده که سبب ناراحتی مردم و به ویژه خانواده مقتولان شده است.
وی بیان کرد: چون قاتل و مقتولان در حوزه بخش زرآباد شهرستان کنارک ساکن هستند سریعا این مورد را بررسی کرده و موارد نگرانی را به مسئولان قضایی و احتمال درگیری و وقوع قتلی دیگر گوشزد کرده ام.
وی ادامه داد: برخی از مردم و خانواده مقتولان مدعی اند که چون یحیی کاروانی قاتل این ۲ روحانی وابسته به برخی نهادها است رسیدگی به پرونده و صدور حکم بی نتیجه می ماند.
سرپرست فرمانداری کنارک تصریح کرد: متاسفانه به دلیل برخی بی تدبیریها در آزادی قاتل در کمتر از ۲ سال از بازداشت و عدم صدو حکم، روز گذشته خانواده این ۲ روحانی اهل سنت و شماری از مردم زرآباد در مقابل دادگستری چابهار تجمع و پلاکاردهایی از عکس صحنه قتل و دست نوشته هایی را به نمایش گذاشته اند و سپس با عکاسی و فیلمبرداری و پخش آنها در شبکه های اجتماعی زمینه نارضایتی و بی اعتمادی به نظام و دستگاه قضایی را فراهم کرده اند.
مسئولان قضایی چابهار تا کنون در مورد این خبر اظهار نظر نکرده اند.
۳۰۴۳ **۶۰۸۱

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1608 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1615361 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر