جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
 |  25/ اردیبهشت/ 1398 - 7:20
  |   نظرات: بدون نظر
50 بازدید بازدید

رئیس سازمان بسیج: حیات بسیج در خدمت به مردم است


رئیس سازمان بسیج: حیات بسیج در خدمت به مردم است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حیات بسیج در خدمت به مردم است و یکی از بهترین عرصه‌ها، روی‌آوری و اقبال به گروه‌های جهادی است.

به گزارش ایسنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر چهارشنبه در حاشیه مراسمی رونمایی از سامانه جامع اطلس جهادی با اشاره به ویژگی اطلس جامع بسیج سازندگی اظهار کرد: در این اطلس راه را برای تمام کسانی که از اقصی‌نقاط کشور می‌خواهند در گروه‌های جهادی حضور داشته باشند، باز کردیم. برداشت ما این است که حیات بسیج در خدمت به مردم است و یکی از بهترین عرصه‌ها، روی‌آوری و اقبال به گروه‌های جهادی است.

وی با بیان این‌که «تا اواسط سال ۹۷، شش هزار گروه جهادی فعالیت می‌کردند و امروز این تعداد به ۱۱ گروه جهادی رسیده است» خاطر نشان کرد: در جریان سیل فروردین ماه، ۷۸ هزار نفر از مردم به ویژه جوانان فهیم و بصیر ما، در قالب گروه‌های جهادی به سیل‌زدگان خدمت کردند.

وی ادامه داد: برنامه ما در سال ۹۸ این است که ۱۱ هزار گروه جهادی را به ۳۸ هزار گروه برسانیم؛ بدین ترتیب که هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی داشته باشد. البته ما ۵۱ هزار ‌پایگاه مقاومت داریم که امسال تشکیل ۳۸ هزار گروه جهادی از آنها شدنی است.

رئیس سازمان بسیج گفت: در جریان سیل اخیر، گروه‌های جهادی تخصص‌محور مورد استفاده قرار گرفتند و خدمات ارایه شده، متناسب با «نیازهای احصا شده» بود.

وی در ادامه با بیان این‌که «راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، تکیه به توان داخلی است و این موضوع ابتدا باید از سوی‌ مسئولان باور شود»، تاکید کرد: امروز ۵ میلیون دانشجو در کشور داریم که یک میلیون از آن‌ها در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند؛ این آمار‌ و ارقام را جلوی هر کسی بگذارید متوجه ظرفیت‌های عظیم کشور می‌شود؛ یک‌ بن‌بست‌هایی در نظام اداری ما وجود دارد که رفع این بن‌بست‌ها خودش یک جهاد است‌. باید راه را بار کنیم و به جوانان با انگیزه میدان دهیم.

رئیس سازمان بسیج در پایان گفت: بسیج در عرصه اشتغالزایی جوانان در سال ۹۸ یک گام جهادی برخواهد داشت؛ در این زمینه بعد از ماه مبارک رمضان از برنامه های بسیج در زمینه اشتغال‌زایی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1473 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602861 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر