چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱
 |  25/ اردیبهشت/ 1398 - 5:37
  |   نظرات: بدون نظر
88 بازدید بازدید

کمرنگ شدن روحیه گذشت عامل افزایش جمعیت کیفری زندانهاست


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جشن گلریزان شهرستان خرمدره که با حضور امام جمعه و معاون فرماندار برگزار شد افزود: یکی از چالش های جدی در کشور مواجهه با جمعیت کیفری زندانهاست و این تعداد زندانی برازنده کشور اسلامی نیست که باید در این خصوص چاره اندیشی و آسیب شناسی کرد.
وی با بیان اینکه یکی از موضوعات اساسی برای کاهش جمعیت کیفری زندان ها فرهنگ سازی و تغییر قانون است، اظهارداشت: برای تحقق این امر نیازمند اقدامات فرهنگی و همچنین ایجاد و تدوین قانون جدید هستیم .
حجت اسلام صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه انتظام بخشی به جامعه، رعایت حدود، مقررات جامعه، نظم عمومی واحترام به قوانین و همنوعان یکی از اصول مسلم است یادآوری کرد: ما در انجام وظایف و اجرای قانون مصمم و جدی هستیم.
وی خاطرنشان کرد : عواید جشن گلریزان، شامل هنجارشکنان و کسانی که در حق دیگران ظلم می کنند نمی شود بلکه برای مجرمان جرایم مالی و غیر عمد است که با کمک های مردم از زندان آزاد شوند و به کانون گرم خانواده هایشان باز گردند.
در ابتدای این مراسم رییس دادگستری شهرستان خرمدره گفت: سال گذشته با جمع آوری کمک های خیرین و مردم خرمدره به مبلغ یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال، ۱۹ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیر عمد از زندان آزاد شدند.
رجب آذربایجانی افزود: در حال حاضر ۲۳ نفر از محکومان جرایم مالی و غیرعمد شهرستان خرمدره در زندان هستند که امیدواریم با کمک های مردم نیکوکار شهرستان شاهد آزادی این تعداد باشیم.
۹۵۰۵/۶۰۸۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 660 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1619241 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر