پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳
 |  25/ اردیبهشت/ 1398 - 3:35
  |   نظرات: بدون نظر
227 بازدید بازدید

کاهش گله مندی های مردم در سایه تقویت ارتباط با مردم


به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان تهران، غلامحسین اسماعیلی روز چهارشنبه در نشست همزمان شورای قضایی و شورای اطلاع رسانی، گفت: با توجه به سیاست های ابلاغی، سند تحول ریاست قوه قضائیه و رویۀ عملی معظم له، لازم است که بیش از پیش ارتباط با همکاران و نیز مردم تقویت شود و قطعا این موضوع یک ضرورت به شمار می رود، از این طریق مشکلات موجود آسیب شناسی شده و برنامه ریزی های مناسب برای رفع آنها صورت می گیرد.
وی افزود: البته این ارتباط باید با تکریم و عزت توام باشد تا بدینوسیله به مرور شاهد کاهش گله مندی های مردم از دستگاه قضایی باشیم، ضمنا برای تحقق محورهای مندرج در سند تحول، ایده ها و برنامه های مدیران و همکاران قضایی و اداری جمع آوری و مورد بهره برداری قرار گیرد. بر همین اساس ضروری است موارد فوق به سرعت به دبیرخانۀ شورای قضایی منعکس تا از این طریق به قوه ارسال شود.
اسماعیلی اضافه کرد: نظر آیت الله سیدابراهیم رئیسی این است که امسال هفته قوه قضائیه با رویکرد جدید و برنامه های محتوایی برگزار می شود، به گونه ای که ضمن اطلاع رسانی عملکرد بخش های مختلف قوه به عموم مردم و اقشار خاص جامعه، موجبات ارتقای اعتماد آن ها فراهم شود.
وی ادامه داد: دستورالعمل بزرگداشت هفته قوه قضائیه تهیه شده و لازم است به زودی ستاد مربوطه در استان به ریاست معاونت فرهنگی و دبیری مدیر روابط عمومی و ارتباطات تشکیل شود.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: ستاد مربوطه با برگزاری جلسات منظم، نسبت به تحقق مفاد دستورالعمل فوق اقدام کند که در این راستا مقرر شد در اسرع وقت، دادسرا و محاکم تهران، شوراهای حل اختلاف و نیز ادارات کل تابعۀ قوۀ قضائیه نمایندگان خود را برای حضور در ستاد یاد شده به دبیرخانۀ شورای قضایی معرفی کند.
محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات استان تهران درباره اقدامات صورت گرفته برای تنظیم بازار گزارش مبسوطی ارایه کرد که مراتب از ناحیه تعدادی از اعضای شورا مورد بحث قرار گرفت و پس از انجام مباحث کارشناسی لازم، مواردی نیز به تصویب رسید.
اجتمام*۱۰۰۳*۹۱۰۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 949 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1620353 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر