جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
 |  27/ فروردین/ 1398 - 1:02
  |   نظرات: بدون نظر
84 بازدید بازدید

۴۲۱ زندانی مالی از زندان های استان اردبیل آزاد شدند


به گزارش ایرنا ، مراد فتحی روز سه شنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: از مجموع زندانیان مالی آزاد شده از زندان های استان ۲۸۴ نفر با محکومیت مالی ۷۰۱ میلیارد ریال به کمک ستاد دیه استان ، ۹۳ زندانی مالی با محکومیت ۳۰۱ میلیارد ریال با کمک ۹ میلیارد ریالی برنامه ماه عسل و همچنین گذشت شاکیان و آورده زندانیان و ۴۴ زندانی هم با کمک مالی یک خیر مقیم تهران از زندان آزاد شدند.
وی با بیان اینکه گذشت شاکیان و مالباختگان پرونده های مالی از طلب خود نقش مهمی در زمینه سازی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد داشته ، اظهار داشت: همه شاکیانی که در کنار کمک های مالی ستاد دیه امکان آزادی زندانیان مالی را فراهم می کنند در لیست خیرین استان جای می گیرند.
او گفت: سهم زندان خلخال از این تعداد زندانی آزاد شده ۲۵ زندانی با محکومیت مالی ۷۰ میلیارد ریال می باشد.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد با برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان زمینه آزادی جمعی از زندانیان مالی فراهم شود.
او با بیان اینکه مقدمات کار برای افتتاح رسمی ندامتگاه جدید خلخال فراهم می شود افزود: با توجه به ضرورت استفاده از فضای زندان جدید ، انتقال زندانیان به این محل از پاییز سال گذشته انجام شده است.
فتحی اظهار کرد: فضای زندان قبلی واقع در مرکز شهر خلخال نیز به محلی برای انجام فعالیت های اقتصادی و تولیدی تبدیل شده است.
وی با اشاره به ضرورت اتصال زندان جدید به شبکه فاضلاب شهری خلخال و محدودیت اعتبارات عمرانی اداره کل زندان های استان خواستار همکاری لازم از سوی فرمانداری و شرکت آب و فاضلاب شهری این شهرستان در اجرای این پروژه شد.
فرماندار خلخال نیز در این نشست با بیان اینکه برای اجرای پروژه خط اتصال هزار و ۷۰۰ متری فاضلاب زندان به شبکه شهری ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: در این زمینه همکاری می کنیم.
فریدون بابایی افزود: برغم اینکه از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار منظور شده از محل اعتبارات تنش آبی سال گذشته به این شهرستان هنوز ریالی تخصیص نیافته بدلیل اهمیت اجرای اتصال فاضلاب زندان به شبکه فاضلاب شهری با استفاده از راهکارها و اعتبارات جایگزین تلاش خواهد شد.
زندان های استان اردبیل ۷۰۰ محکوم مالی جرایم غیرعمد دارند.
۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1094 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602482 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر