پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳
سرویس: مقالات
 |  27/ فروردین/ 1398 - 1:47
  |   نظرات: بدون نظر
103 بازدید بازدید

کلیات انتخابات مجلس و خبرگان به شورای نگهبان ارائه شد


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،«سید سلمان سامانی» از ارسال کلیات و برنامه زمان بندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به شورای نگهبان خبر داد و گفت: آموزش های دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات در چند سطح انجام خواهد شد.
وی اظهارداشت: همایش و دوره های آموزشی استانی از ابتدای اردیبهشت ماه توسط کارشناسان دفتر انتخابات وزارت کشور با حضور در تمامی استان‌ها انجام خواهد شد و معاونان سیاسی استانداری ها، مدیران کل سیاسی و انتخابات، فرمانداران و بخشداران در این دوره آموزشی حاضر خواهند بود.
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان ها تاکید کرد: آموزش های منطقه ای از دیگر برنامه‌های وزارت کشور خواهد بود که بر این اساس استان‌های کشور به یازده گروه تقسیم شده اند و از اول مهرماه، هر هفته مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات – هر گروه در یک استان – حضور یافته و آموزش‌های لازم به آنها داده می‌شود.
سامانی آموزش مربیان انتخابات را از دیگر برنامه‌های وزارت کشور عنوان کرد و گفت: از تمامی استان ها خواسته شده کارشناسان و افراد مورد تایید خود را به وزارت کشور معرفی کنند تا آموزش های انتخابات از نظر قوانین و مقررات، مسائل امنیتی و حفاظتی و زوایای اجرایی به آنها داده شود.
وی یادآورشد:این افراد به عنوان مربیان آموزش دیده به استان‌های خود بازگشته و نسبت به ارائه آموزش به هیأت های اجرایی، کارکنان فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و بخشدار و اعضای شعب اخذ رای اقدام خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت کشور روز دوازدهم اسفندماه سال گذشته از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در روز دوم اسفندماه ۱۳۹۸ خبر داد و افزود: برنامه‌های آموزشی وزارت کشور برای بخشداران، فرمانداران و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات آغاز شده و طبق جدول زمانبندی انجام می شود.
سیام**۳۲۰۲ **۲۰۲۱**

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 87 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1612552 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر