جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲
 |  27/ فروردین/ 1398 - 1:20
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید بازدید

نماینده محلات: ریز ذرات معادن برای منطقه ما آسیب زا است


نماینده محلات: ریز ذرات معادن برای منطقه ما آسیب زا است

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیس جمهور برای پرداخت خسارات سیل مانند سال ۹۵ مردم را سه سال را منتظر نگذارید. شما به آنها وعده داده‌اید.

به گزارش ایسنا، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس در تذکری به وزیر کشاورزی گفت: آقای وزیر تاکنون پیاز، گوجه و خیار خریده‌اید؟ می‌دانید قیمت این اقلام به کجاها سرکشیده است؟ آقای وزیر آموزش و پرورش معوقات معلمان را در آستانه روز معلم پرداخت کنید. آقای رئیس جمهور برای پرداخت خسارات سیل مانند سال ۹۵ مردم را سه سال منتظر نگذارید. شما به آنها وعده داده‌اید.

وی در تذکری دیگر به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه اظهار کرد: فرانسه به ما کج دهنی کرد چکونه می‌گویند خودمان اینستکس را اجرایی می‌کنیم؟ آنها نسبت به این موضوع تعهد داشتند. شما باید این موضوع را پیگیری کنید.

سلیمی در تذکری به وزیر راه تاکید کرد: آقای وزیر یک بار از جاده محلات دلیجان عبور کنید. محیط زیست اعلام کرده است که ریز ذرات معادن برای منطقه ما آسیب زا است و موجب می‌شود مردم دچار آسم و مشکلات تنفسی بشوند. محیط زیست در این خصوص وظیفه خود را انجام داده است. اکنون لازم است در این حوزه قوه قضائیه و وزارت صنعت ورود کرده و وظایف و تکالیف خود را انجام دهند. قوه قضائیه! اقدام اقدام اقدام.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 242 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1612707 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر