جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹
 |  26/ فروردین/ 1398 - 6:37
  |   نظرات: بدون نظر
142 بازدید بازدید

فرهنگ نوع دوستی در خلخال نهادینه شد


به گزارش ایرنا ، علی رمضان پور روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: کمک های قابل توجه بانوان در نخستین جشن آزاد سازی نمادین زندانیان در نوروز امسال حاکی از افزایش سطح کمک های مردمی و خیرین این منطقه برای کمک به زندانیان مالی زندان و مشارکت آنها در آزاد سازی محکومان پرونده های جرایم مالی غیر عمد است.
وی گفت: پس از کسب رتبه دوم استان پس از اردبیل در کمک های مالی جمع آوری شده در جشن گلریزان سال گذشته ، برگزاری نخستین جشن با محوریت بانوان این منطقه به عنوان نخستین شهرستان استان تجربه خوبی برای محک زدن نیت خیر مردم در این امر خداپسندانه بود.
او اظهار داشت: در این مراسم بانوان ۱۲۰ میلیون ریال برای آزادی محکومان مالی غیر عمد زندان این شهرستان کمک کردند.
وی همچنین افزود: در جشن گلزیزان سال گذشته با کمک های یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریالی مردم این شهرستان و کمک ستاد دیه و همچنین گذشت شاکیان زمینه آزادی ۲۱ زندانی مالی از زندان فراهم شد.
او در خصوص پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل مبنی بر انتخاب گل رز هلندی برای خلخال اظهار کرد: بنظر می رسد در انتخاب این نام برای این شهرستان دقت کافی نشده است.
وی گفت: با توجه به تجربه ناکافی منطقه در تولید این گل و همچنین وجود زمینه های مختلف برای انتخاب نام های مناسب دیگر، در کنار تعدد نام برای معرفی شهرستان از جمله نصب تابلوهای خلخال بام آبی آذربایجان از سوی شهرداری این شهر در سال های اخیر ، انتخاب نامی جدید و نا آشنا با فرهنگ عامه مردم را مشکل می کند.
او بیان کرد: انتخاب نام متناسب با فرهنگ عامه مردم و مورد قبول افکار عمومی نیازمند صرف وقت بیشتر ، بهره گیری از فکر و اندیشه صاحب نظران ، بررسی های کارشناسی و چکش کاری موضوع در جلسات شورای فرهنگ عمومی خلخال است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 455 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1612920 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر