جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳
 |  26/ فروردین/ 1398 - 4:41
  |   نظرات: بدون نظر
167 بازدید بازدید

تیم ویژه دستگیری سارقان طلافروشی کرمان تشکیل شد


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری ظهر امروز به همراه رئیس کل دادگستری و فرماندهی انتظامی استان در بازدید از محل سرقت مسلحانه بازار کرمان ضمن دیدار با کسبه و شهروندان اظهار داشت: بازپرس ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به این پرونده اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه سارقان مسلح حرفه ای بوده اند تصریح کرد: این تیم متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان به صورت شبانه روزی در حال رصد امور و تحقیق برای شناسایی و دستگیری متهمان هستند و در حال حاضر سرنخ های خوبی کسب شده است.
دادستان کرمان هشدار داد: اشد مجازات در انتظار عاملان این حادثه خواهد بود و دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به انجام جرائم خشن می کنند، به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
چهار سارق، حوالی ساعت ۲۰ شب گذشته به ۲ باب مغازه طلافروشی در مجاور یکدیگر حمله کردند که در پی مقاومت صاحبان یکی از طلافروشی ها، سارقان اقدام به تیراندازی و مجروح کردن وی از ناحیه پا کردند.
در این حادثه یک رهگذر غیربومی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
از مجموع چهار سارق، یکی از افراد مسلح بوده و اقدام به تیراندازی کرده و سارقان در نهایت با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شده اند.
۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 159 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1613912 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر