جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸
سرویس: مقالات
 |  25/ فروردین/ 1398 - 3:16
  |   نظرات: بدون نظر
86 بازدید بازدید

کرسی های آزاد اندیشی مطابق درخواست دانشجویان باشد


به گزارش ایرنا، سید محمد کاظم نظری روز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال ۹۸ افزود: نباید در بحث کرسی های آزاد اندیشی و اتوبوس جوان به دنبال تکرار حرف های مورد نظر خودمان از سوی دانشجویان و جوانان باشیم بلکه باید به جوانان اعتماد کرده و فضای بحث برای آنها فراهم شود زیرا بسیاری از این بحث ها به توسعه جامعه کمک خواهد کرد .
وی افزود : در طول سال مسئولان و بزرگترها صحبت می کنند این هفته فرصت به جوانان داده شود تا نظرات آنان نیز دبده و شنیده شود.
نظری با تاکید بر ارائه برنامه های با کیفیت در هفته جوان گفت: برنامه ها نباید به شکلی برگزار شود که به جای ایجاد دلگرمی و سرزندگی، شرایط دلسردی جوانان فراهم شود .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه با اشاره به ازدواج دانشجویان ابراز امیدواری کرد دانشگاهها بیش از گذشته در این زمینه فعال شوند و با توسعه فعالیت های خود در این حوزه زمینه ایجاد نشاط در فضای دانشگاهها را فراهم کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جوانان مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: دولت با تمامی مشکلات موجود جوانان را اولویت برنامه های خود قرار داده است .
نظری افزود:دولت اعتبار و سرمایه گذاری های مناسبی برای موضوع جوانان تخصیص داده است، هر چند با توجه به نیازهای موجود کافی نیست .
وی تاکید کرد:هفته جوان فرصتی برای دیده شدن جوانان است و لازم است دانشگاهها با حمایت مدیران دستگاههای اجرایی در هفته جوان برنامه هایی داشته باشند و سرزندگی و شادابی را به آنان بازگردانند.
نظری ادامه داد: دانشگاهها، شهرداری ها، اداره ورزش و جوانان در هفته جوانان برنامه های متنوعی را برگزار خواهند کرد که همه این برنامه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم هر روز یک جشن مرتبط با جوانان و دانشجویان برگزار شود.
وی در ادامه با اشاره به بحث سیل اخیر در برخی از استان های کشور گفت : کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان معین خوزستان معرفی شده و در همین هفته قرار است کمک های جمع آوری شده برای سیل زدگان این استان ارسال شود .
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهتر است برای هماهنگی بیشتر، اعزام ها و ارسال کمک ها با محوریت هلال احمر انجام شود و انتظار داریم که دستگاهها در این موضوع کمک کنند اما این کمک به معنای کم شدن توجه به جوانان نیست.
سیدمحمدکاظم نظری در ادامه به بحث سمن ها اشاره کرد و اظهار داشت : در بحث سمن ها فعالیت های خوبی به همراه رشد قابل توجهی صورت گرفته است که رشد سمن های مرتبط با جوانان ، آسیب های اجتماعی ، مواد مخدر قابل توجه بوده است.
۹۹۲۹/۱۶۶۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1481 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602869 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر