جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸
سرویس: مقالات
 |  28/ اسفند/ 1397 - 9:58
  |   نظرات: بدون نظر
76 بازدید بازدید

مردم استان بوشهر پشتیبانی خود را از دولت ثابت کردند


به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند در این پیام که روز سه شنبه نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد افزود: مردم همیشه سرافراز این استان
با وجود مشکلات و درشرایطی که معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تمامی روش‌ها برای مایوس کردن ملت شریف ایران بهره می‌برند، با حضور بی‌نظیر خود در استقبال از رئیس جمهوری وکاروان تدبیر و امید، برگ زرینی را در تاریخ دیار حماسه‌آفرینان خطه جنوب به یادگار گذاشتند.
وی بیان کرد: مردم این استان با این حضور ثابت کردند در پشتیبانی از دولت تدبیر و امید ثابت قدم بوده و اتحاد و همدلی را عنصری موثر در توسعه روزافزون این استان می‌دانند.
گراوند اظهار داشت: قابل توجه است که عنایت ویژه رئیس جمهوری و هیات همراه در سفر به استان با مصوبات مهمی همراه بود که اهتمام در اجرایی شدن آنها، بستر توسعه همه جانبه و عمران و آبادانی استان را فراهم می کند.
وی با تاکید بر این مهم که مشاهده این شور وصف‌ ناشدنی، موجب سنگین‌ تر شدن بار مسئولیت اینجانب و تمامی مسئولان استان شده است یادآورشد: بدینوسیله از تمامی مردم شریف استان و همه دست‌اندرکارانی که در خلق این حماسه پرشکوه و انجام مطلوب سایر برنامه‌های سفر ایفای نقش کردند تقدیر و تشکر می‌ کنم.
گراوند گفت: امید می رود با عنایت ویژه ایزد منان بتوانیم با تلاش مستمر، مسیر تحقق انتظارات مردم همیشه در صحنه استان بوشهر را هموارتر کنیم.
با دستور رئیس جهموری ۱۰۰ میلیارد تومان به اسکله کنگان اختصاص یافت و سرجمع اعتبارات مصوب سفر روز گذشته دکتر روحانی و هیات دولت به این استان به یکهزارو ۶۶۹ میلیارد تومان افزایش یافت.
در دور دوم سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر ۵۱ پروژه با اعتبار یکهزار و ۵۶۹ میلیارد تومان برای این استان به تصویب رسیده بود که با عنایت رئیس جمهوری برای پاسخگویی به مطالبات مردم کنگان به عنوان میزبان این سفر ۱۰۰ میلیارد تومان جدید اختصاص یافت.
همچنین افزون بر ۱۲ هزار میلیارد تومان و ۲ میلیارد ۸۷۷ میلیون یورو توسط بخش غیر دولتی در بوشهر سرمایه گذاری می شود.
استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنین برای اشتغال جوانان هم افزون بر ۹۴۰ میلیارد تومان غیر از مبالغ یاد شده، مصوب شده که با بهره گیری از آن زمینه اشتغال ۱۴ هزار و ۶۴۰ نفر دراین استان فراهم می شود.
در دور نخست کاروان دولت تدبیر و امید به استان بوشهر ۱۱ پروژه با اعتبار ۶۲۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که تاکنون ۶۲۴ میلیارد تومان برای اجرای آنها پرداخت شده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر نیز در پیامی از حماسه سترگی که مردم این استان با حضور در آئین استقبال از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید خلق کردند قدردانی کرد.
مجید خورشیدی در این پیام افزود: حماسه ای که بدون تردید برگ زرین دیگری را به تاریخ بوشهر عزیز و کارنامه دولت تدبیر و امید افزود.
وی اضافه کرد: با وجود شرایط متغیر جوی زن و مرد، پیر و جوان، خرد و کلان از دقایق اولیه صبح در انتظار رئیس جمهور محبوب بودند و پس از ساعاتی انتظار، میهمان را چون نگینی نفیس در بر گرفته و عشق و محبت وافر خویش را نثار ایشان کردند.
وی یادآور شد: زبان در برابر بزرگی شما ولی نعمتان که مظهر وفاداری و همراهی در این دیار دیرپا هستید قاصر است.
خورشیدی اضافه کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک، این حضور حماسی را قدر شناخته و به رسم ادب و فروتنی دست تک تک شما مردم شریف را می بوسم.
وی افزود: هم چنین وظیفه دارم از خدمتگزاران صدیق که زمینه برپایی این رویداد تاریخی را فراهم آوردند به خصوص ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی، اعضای شورای تامین استان، اصحاب رسانه و نیروهای نظامی و انتظامی که در ایجاد نظم و امنیت تلاش کردند سپاسگزاری نمایم.
وی اظهاردامیدواری کرد دستاوردهای آخرین سفر استانی رئیس جمهوری در سال ۱۳۹۷ افق های جدید توسعه و پیشرفت را به روی استان زرخیز بوشهر بگشاید.
۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 518 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601906 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر