جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
 |  27/ اسفند/ 1397 - 3:16
  |   نظرات: بدون نظر
154 بازدید بازدید

۲۰سال حبس برای مدیران سابق بانک سرمایه/دیدارهای ظریف در قم/آخرین دادگاه حسین هدایتی و…


در گزیده اخبار سیاسی ۲۷ اسفند بخوانید؛

۲۰سال حبس برای مدیران سابق بانک سرمایه/دیدارهای ظریف در قم/آخرین دادگاه حسین هدایتی و…

سفر ظریف به قم، ادعای یک رسانه صهیونیستی مبنی بر دسترسی ایران به اطلاعات تلفن همراه ایهود باراک، پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات «حسین هدایتی» و ۱۰ متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور، تاکید موگرینی بر همکاری اتحادیه اروپا و چین برای پایبندی به برجام و… از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز سه شنبه، بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۹۷ است.

به گزارش ایسنا، محمد رضا عارف، رئیس فراکسیون امید با ابراز امیدواری از اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام لوایح مرتبط با FATF را بر اساس منافع ملی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار دهد، گفت که فرض بر آن است که تمامی تصمیمات و اقدامات در جهت کاهش مشکلات اقتصادی و رونق آن باشد، لذا مهم آن است که تصمیم گیری مجمع تشخیص مصلحت درباره دو کنوانسیون مرتبط با FATF بر اساس منافع ملی باشد.

درهمین رابطه صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکثریت اعضای مجمع تشخیص به این نتیجه رسیدند که رفتن زیر بار FATF یعنی معیشت مردم را بیش از حال لنگ کردن.

جواد امام، مدیر عامل بنیاد باران درباره اظهارات علی صوف که مدعی شده است که آقای خاتمی به رئیس جمهور توصیه کرده است که اگر توانایی حل مشکلات را ندارد، از ریاست جمهوری کنار برود اظهار کرد: آقای خاتمی درصورتیکه چنین نظری داشته باشند به صراحت اعلام خواهند کرد. وی ادامه داد: ضمنا همانطور که قبلا نیز اعلام شده است رئیس دولت اصلاحات سخنگو ندارد، گفت: دوستان نظرات خود را به خاتمی نسبت ندهند.

وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز برای زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) و دیدار با علما و مراجع تقلید به قم رفت. محمدجواد ظریف درباره علت این سفر با بیان اینکه برای بیان دستاوردهای سفر عراق به قم سفر کرده‌ام، گفت: سفرم  به قم  ارتباطی با موضوع FATF ندارد.

دیدار ظریف با نماینده آیت‌الله سیستانی

دیدار وزیر خارجه با آیت‌الله صافی گلپایگانی

دیدار ظریف با آیت الله العظمی نوری همدانی

دیدار ظریف با آیت‌الله العظمی وحید خراسانی

یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی  مدعی شد که عاملان دشمن به تلفن همراه ایهود باراک، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونستی نفوذ کرده و آژانس امنیتی سرزمین‌های اشغالی (شین بت) نگران است که اطلاعات این تلفن همراه به ایران رسیده باشد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یک کنفرانس خبری با وزیر امور خارجه چین، در میان همکاری‌های چندجانبه عنوان شده میان اتحادیه اروپا و چین به لزوم اطمینان حاصل کردن از پایبندی مستمر به توافق هسته‌ای ایران تاکید کرد.

رئیس‌جمهور اتریش هم با اشاره به برجام، خواستار ایستادگی مصمم‌تر اتحادیه اروپا در برابر سیاست‌های همتای آمریکایی خود شد و گفت: اتحادیه اروپا نباید به ساز ترامپ برقصد

پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم دیگر به اخلال در نظام اقتصادی صبح امروز برگزار شد. در این جلسه قاضی مسعودی مقام گفت: رای مدیران بانک سرمایه صادر شده و امشب اعلام می‌شود.

در حاشیه همین جلسه قاضی مسعودی مقام گفت: هر سه متهم پرونده بانک سرمایه (مدیران سابق بانک سرمایه) به ۲۰ سال حبس،تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت از مشاغل دولتی به طور دائم محکوم شده اند.

*همچنین می‌توانید گفت و گوهای اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در سال ۹۸ با خبرنگاران را اینجا دنبال کنید.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1742 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1603130 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر