پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱
 |  27/ اسفند/ 1397 - 9:35
  |   نظرات: بدون نظر
99 بازدید بازدید

دومین دادگاه متهمان پرونده قاچاق سازمان یافته شیمی دُر برگزار شد


به گزارش ایرنا، در این نشست به اتهام های مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت شیمی دُر سلف و پنج متهم دیگر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق سازمان یافته سوخت یارانه ‌ای در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی هرمزگان رسیدگی شد.
رییس دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی استان هرمزگان در آغاز این نشست به اتهام های ۷ نفر از متهمان به اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق سازمان یافته سوخت یارانه‌ای موسوم به شیمی دُر سلف رسیدگی کرد.
حجت الاسلام محمد صادق اکبری بر لزوم رعایت نظم از سوی حاضرین به شرح مواد ۱۹۳ ،۱۹۴ و ۱۹۵ قانون آیین دادرسی کیفری خطاب به متهمین پرداخت و پس از آن با اعلام موارد اتهامی از هر یک از متهمین و وکلای آنها خواست تا در جایگاه حاضر و به دفاع بپردازند.
پس از احضار متهم 'هنریک درغوکاسیان' رییس هیأت مدیره شرکت شیمی دُر سلف با حضور در جایگاه به اتهام های خود مبنی بر مشارکت در قاچاق سازمان یافته و معاونت رشا به کارمندان گمرک از طریق تهیه وسایل ارتکاب جرم و پشتیبانی مالی این امر پاسخ داد.
دیگر متهمان این پرونده به نام های محمود زاچ کانیها ، کوروش ایزدی ، سعید معتمد و محمد علی موسوی فخر به دفاع از خود پرداختند.
وکیل متهم زاره درغوکاسیان برادر رییس هیأت مدیره شرکت شیمی دُر سلف نیز دفاعیات خود را ارائه کرد.
در پایان حجت الاسلام اکبری رییس دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان هرمزگان ختم جلسه رسیدگی را اعلام کرد.
۹۸۸۷ /۶۰۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1221 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601261 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر