جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶
 |  23/ اسفند/ 1397 - 2:13
  |   نظرات: بدون نظر
67 بازدید بازدید

ضعف نظارت و به کارگیری افراد ناشایست عامل اصلی بروز فساد اقتصادی


نعمتی مطرح کرد:

ضعف نظارت و به کارگیری افراد ناشایست عامل اصلی بروز فساد اقتصادی

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضعف نظارت و عدم به کارگیری افراد شایسته در برخی جایگاه‌ها را عامل اصلی بروز فسادهای اقتصادی عنوان کرد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پرونده فساد اقتصادی شرکت بازرگانی پتروشیمی، اظهار کرد: این موضوع از سال ۱۳۹۱ مطرح است و دستگاه‌های مختلف نظارتی مثل سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و وزارت ارتباطات هم بحث‌هایی دراین رابطه داشته‌اند تا این پرونده تکمیل شود و سیر خود را طی کند به اینجا برسد.

وی اضافه کرد: من فکر می‌کنم سهل‌انگاری و تسامح در نظارت باعث شده کار به اینجا کشیده شود. به نظر من دستگاه‌های نظارتی باید با قدرت بیشتری کار خود را انجام دهند و در جایی از بروز این اتفاقات جلوگیری کنند که این فساد فراگیر نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضعف نظارت را عامل اصلی بروز فسادهای اقتصادی عنوان و خاطر نشان کرد: در هر مجموعه‌ای ممکن است فسادی رخ دهد حتی مجموعه‌ای که دستگاه نظارتی قوی دارد، اما این‌که این فسادها سلسله‌وار تکرار می‌شود برای مردم آزار دهنده است و معنایش این است که در زمان خود به این موارد رسیدگی نشده است.

نعمتی در پایان همچنین گفت: شاید یکی از عوامل بروز این فسادهای اقتصادی این باشد که ما برخی افرادی که شایسته جایگاهی نبودند را به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 22 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1613775 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر