جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱
 |  23/ اسفند/ 1397 - 1:01
  |   نظرات: بدون نظر
51 بازدید بازدید

دادستان اردبیل: شأن و کرامت مردم در توزیع گوشت صیانت شود


دادستان اردبیل: شأن و کرامت مردم در توزیع گوشت صیانت شود

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در توزیع گوشت قرمز و سفید شایسته است با تدبیری مناسب ضمن حفظ شأن و کرامت اهالی استان اردبیل جلوی هرگونه سوءاستفاده گرفته شود.

به گزارش ایسنا، سید ناصر عتباتی در جلسه تنظیم بازار اردبیل اظهار کرد: گوشت گرم مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عمومی و تعاونی‌های مصرف ادارات و سازمان‌های دولتی توزیع می‌شود که ما با تاکید بر صیانت از شأن مردم نظارت کافی را در این خصوص اعمال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از موضوع ممنوعیت توزیع گوشت در ادارات و مجموعه‌های اداری سوء برداشت شده است، خاطرنشان کرد: هدف ما مخالفت با توزیع گوشت به صورت انحصاری در برخی از سازمان‌ها و ادارات بود که زمینه نارضایتی و اعتراض مردم و کارمندان سایر ادارات و دستگاه‌های دولتی را به همراه داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: در خصوص توزیع گوشت گرم مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عمومی و تعاونی‌های مصرف ادارات و سازمان‌های دولتی دستورات لازم صادر شده است.

عتباتی تصریح کرد: در راستای کمک به معیشت کارمندان دولت و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به ویژه حاشیه‌نشینان شهر در کمیته نظارت بر بازار مصوب کرده‌ایم که مرغ کیلویی به قیمت ۱۱هزار و۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر و فروشگاه‌های تعاونی مصرف ادارات تهیه و به سهولت در اختیار کارمندان  و سایر اقشار جامعه قرار گیرد.

وی بر ضرورت حفظ شان و کرامت هم استانی‌ها در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: از مجموعه سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی خواسته‌ایم به صورت دقیق بر روند توزیع گوشت قرمز یارانه‌ای و گوشت مرغ گرم نظارت داشته و ضمن حفظ شان و کرامت جایگاه هم استانی‌ها جلوی هرگونه سوء استفاده گرفته شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ادامه داد: بدیهی است چنانچه سهل انگاری و قصوری در این موضوع  مشاهده شود با جدیت و قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد شد.

عتباتی نظارت و خودکنترلی مجموعه‌های صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در آستانه عید نوروز را ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و اظهار کرد: دستگاه قضا با تمام توان آمادگی پشتیبانی و کمک به دستگاه‌های مربوطه را دارد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1038 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613503 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر