شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱
 |  23/ اسفند/ 1397 - 8:08
  |   نظرات: بدون نظر
66 بازدید بازدید

برهم زنندگان امنیت عمومی در چهارشنبه سوری بازداشت می شوند


به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری اردبیل ، ناصر عتباتی روز پنجشنبه افزود: برای برقراری نظم و امنیت در ایام پایانی سال بویژه چهارشنبه سوری آخر سال همفکری، تعامل و هماهنگی خوبی بین مجموعه ها انجام شده و دستگاه ها و نهادها از آمادگی کامل برای تامین امنیت چهارشنبه سوری آخر سال توام با امنیت، نشاط و شادابی برای شهروندان برخوردارند.
وی با اشاره به اتفاقات چهارشنبه سوری آخر سال گفت: متاسفانه برغم تمام تلاش ها و توصیه ها سال گذشته شاهد فوت و نقص عضو تعدادی از همشهریان بودیم.
وی به خانواده ها توصیه کرد در این روز بیشتر مواظب خود و فرزندان خود باشند تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار مشابه سال قبل نباشیم.
دادستان اردبیل افزود: دستگاه قضایی مشکلی با شادابی، نشاط و طراوات در جامعه ندارد ولی مشکلی اصلی کسانی هستند که با کارهای غیرمتعارف آرامش و امنیت مردم را بر هم می زنند.
حوادث آخرین چهارشنبه سال ۹۶ در استان اردبیل یک کشته و ۱۳۹ مصدوم برجا گذاشت ، تعدادی از این افراد با انفجار مواد محترقه از ناحیه چشم و دست و صورت آسیب جدی دیدند.
در سال ۹۵ نیز در ایام پایان سال و حوادث چهارشنبه سوری در یک ساختمان مسکونی واقع در آرازعلی محله شهریار اردبیل مقداری مواد محترقه جاسازی شده بود که در اثر انفجار آن هفت نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
۶۰۱۸/۱۲۵۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 473 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614226 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر